Nu är jag sur och arg och motivationen har fått sig en rejäl svacka!
Vägningsdag idag, och eftersom denna veckan har gått så bra så förväntade jag mig i alla fall ett LITET minus på vågen.
Nähä... Jag står fortfarande kvar på exakt på hg samma vikt som jag har gjort nu de två senaste vägningarna. WHY liksom?!?!
Visst, jag kan säkert skylla några hg på att det är dags för röda faran nästa vecka, men ändå... Just nu känns det bara som att jag kämpar och sliter för ingenting, nada, zipp!
Denna veckan har jag ätit Naturdiet till frukost, mellanmål och lunch och sedan normal middag. Nyttiga middagar med sallad och kött eller fisk. Alltså inga pizzor och hamburgare.
Nu blev jag så vansinnigt frustrerad att jag bestämt mig för att lägga om taktiken. Tänker köra enligt Aftonbladets viktklubb helt och hållet nu, och äta MASSOR istället. Ger inte det heller resultat om några veckor så ger jag upp!
Det är precis som om min kropp bara vägrar att släppa ifrån sig något. Som om den tycker att detta är min idealvikt. Men jag vet ju att jag är mullig, så min kropp kan omöjligt ha rätt!
GRRRRR