För mycket är aldrig tillräckligt.
God morgon! (Ett tips till dig som vill ha ständigt försprång: Flytta till ett U-land i Asien.)
God morgon! (Ett tips till dig som vill ha ständigt försprång: Flytta till ett U-land i Asien.)
Stackars Gemma, hoppas det sätter igång snart! Har du provat att tvätta fönster och allt de där de säger ska sätta igång en. Jag vet att sex och skumpa inte funkade...men kanske hoppa jämnfota?!
Kikar in för uppdatering igen men Gemmas jordnöt har förmodligen bestämt sig för en regression i graviditeten. Det blir nog ingen jordnöt!
Nä, jag skojar bara G!
Förhoppningsis, GRATTIS till nya jobbet, du är SÅ värd det! Var det det jobb som var aktuellt redan förra året eller var det ett annat företag/byrå?
Lapinette, jag har glömt av HK-tipsen ju! Måste påminna H ikväll.
Igår var vi på sex visningar av lägenheter i goa Göteborg! Två är något intressanta så vi tänkte buda litegrann imorgon för att se hur det går. Visst kan man vara med i två budgivningar pararellt?
Nu ska jag snart äta lunch här hemma i min ensamhet. Blir nog fil och lingongrova med mes-ost, det är alla tiders!
Stålis - gällande Kina/Hk behöver vi nog mest tips gällande vad vi ska se förutom HK. I själva HK bor ju våra kompisar så de lär nog dra iväg oss på sina favoritställen. Vi har 5 dagar där vi vill se något annat i Kina och vi vet inte vad?!
Har hamnat i serieträsket igen, och Gemma, jag har inte glömt Dirty Sexy Money
Gossip Girl snackade vi om på middagen förra veckan, även den ligger högt upp på min att-se-lista. Nu har jag tankat över säsong 1-3 av The Wire från en kollega, har ni sett den tjejer? Ska tydligen vara helt beroendeframkallande bra. Och så förhandsbokade vi Krigets vindar, den gamla 80-talsserien som släpps på dvd den 13 februari. Hur ska jag hinna jobba?!
Gemma.. mitt finger gör ont!
Vi köpte en kockkniv, en brödkniv, en "tomatkniv" och en slipare. Mycket bra köp!
Dirty Sexy Money?
Jag som bara går och väntar på att få börja se på nya säsongen av Entourage..
Gemma, du kan inte hålla ut till den 28 Januari, så får jag och jordnöten samma födelsedag?
Det förslaget röstar åtminstone jag på!
Stackars Gemma om hon ska gå till slutet av månaden...hoppas jordnöten vill komma ut snart!
Stackars Iza! God bättring till fingret!
Vi har också Global... Typ hela serien(en av fördelarna med att bo med en prylbög.. förutom att man blir fattig då!). Fast nu har vi också 2 från ett annat japanskt märke med trähandtag. De gillar jag ännu mer men vet inte vad de heter!
Annars så blir det heldags upplägg på mig tillslut ändå! Alla var sura på sina kanter så jag kastade in handduken och gjorde det som kändes bäst i förhållande till bruden! Det är ju trots allt hon som är viktigast!
Stålis, passa på att inte få napp på båda bara för buden är bindande...
Har köpt lite dyr vin idag för att fira min löneförhöjning (och folk undrar varför jag inte har pengar.. HAHA).
Förhoppningsis, jag är också nyfiken på viken typ av jobb du fått!!
Gemma, ta i nu och kläm ut den rackarns ungen!