För mycket är aldrig tillräckligt.
God morgon! (Ett tips till dig som vill ha ständigt försprång: Flytta till ett U-land i Asien.)
God morgon! (Ett tips till dig som vill ha ständigt försprång: Flytta till ett U-land i Asien.)
Lapinette - håller tummarna för att det ska "lossna" i natt.
Lapinette, håller också tummarna för dig!
förhoppningis, nu blir man ju väldans nyfiken på vad du har tänkt dig för wedding-push-present...
Åh men amen LONDON! Jag viiiiill!!!
förhoppning - vad har du för planer i London? Museum eller annat om plånboken är tom?
Lapinette
håller verkligen tummarna för att det släpper i natt så att du kan få åka på semsester med något i magen. Vet man varför cykeln blir konstig?
Nu tjejer måste jag berätta, JAG HAR FÅTT JOBB!!
*delar ut champangeglasen*
Jag börjar nästa tisdag, ska bli otroligt roligt tycker jag.
Mina planer i London är än så länge lite vaga, mannen jobbar to+fre så då roar jag mig själv på dagtid. Vi bor i Paddington, precis vid parken så det är väldigt bra.
Shoppa är väl det jag tänkte ägna mig åt och nu när jag har fått jobb och vet att ekonomin kommer fyllas på igen så kan jag ta ut svängarna lite mer.
Tänkte även ägna mig åt div gratis nöjen, bla besöka Tate Modern mm. Självklart är afternoon tea på schemat för helgen men inte på Ritz. Funderar på Savoy eller Orangeriet vid Kensington Gardens. På lördagen ska vi träffa en vän och hans nya flickvän som bor där, har inte träffat henne innan så det ska bli trevligt.
I övrigt tänkte vi äta gott och dricka gott och hoppas att mannen inte måste jobba så sent på to+fre.
Vet att jag fick flera tips i slutet på förra tråden, men har ni fler så tar jag gärna emot dem.
I morgon ska jag kika på en Barbour oljerock, tror att den kan behövas både i London och om vädret ska fortsätta så här.
Gemma
Det finns ett halsband som är i samma serie som min ring, det vill jag ha. Kjedja i vitt guld och så en diamant som hamnar ungefär i halsgropen.
Gemma, Dirty sexy Money såg jag reklam för i Australien, men jag såg den aldrig.
Den där länken skickade jag dirket till mannen! =)
Jag har nog aldrig frågat..pratar du och din man svenska eller franska med varandra?
Förhoppningsis GRATTIS!!! wohooo!! Jag tar ett glas dirket... det alkofria såklart.. det är väl ingen annan som vill ha det va??
förhoppning - STORT GRATTIS! Du ser vad det flyter på nu ...lägenhet, examen och jobb!!! Du får unna dig något riktigt fint i London.
Visst är det bra när man har en ring som tillhör en serie. Min förlovningsring tillhör en och örhängena fick jag i morgongåva. Nu inväntar jag halsband och armband...fast det lär ju dröja då de är inköpta i Nice samt svindyra.
Izunia
Klart jag har ett alkoholfritt alt till dig, hoppas att jag snart får ställa fram ett till Lapinette också.
Nej du, hit med den som är full med alkohol!!!! Här blir det inga barn gjorda så spriten får ni inte ta ifrån mig .
Då fylle jag på lite extra i ditt glas Lapinette för säkerhetsskull...