Hinner bara in en snabbis...
Telis - vilken jäkla osis. Förstår verkligen att det skulle kännas tungt att avbryta, men trist samtidigt att satsa om förutsättningarna inte är optimala. Tufft läge. Hoppas att det klarnar till på måndag. Tänker på dig iallafall *kramar om*
Liten - Hoppas du klarar dig ifrån förkylningen. Vore ju trist nu när ni är så många som ska träffas. Önskar med att jag var i närheten av sthlm när ni ska träffas någon mer gång...
Tinga - När kommer man bestämma ifall du ska försöka dig på en vaginal förlossning el göra kejsarsnitt? Ifall det blir så att du påbörjar en vaginal och sedan får göra ett akutsnitt som jag, så rekommenderar jag varmt profylax. Det hjälper definitivt på vägen. Om inte annat så lägger man ju fokus något annat medan man håller på, och det kan vara användbart till mycket. Tänk bara på om du råkar slå dig - oftast håller man andan en stund eller ändrar sin andning på något annat sätt. Det känns väldigt naturligt. Hoppas du gillar det om du beslutar dig för att gå kursen. Annars kan du ju alltid fuskprofylaxa lite som jag gjorde
Cicci - Så tanten kom till slut
Ja, det var väl tur ändå eftersom du inte kände dig riktigt redo. Vi får spara vårt tumhållande för dig till efter sommaren.
Brudsommar - Du kan inte testa med öronproppar ett tag då? Det gjorde jag innan vi flyttade in Matilda i eget rum, och det sparade mig ett par timmars sömn varje natt. Kände annars igen mig i den beskrivning du gav ang ligga och slösa bort nödvändiga sovtimmar på gnäll som ungen gör i sömnen. Det
räcker gott att lyssna på det de gör i vaket tillstånd
Ang det där med att ha en relation till sin frisör... Ni tycker inte det är jobbigt ifall ni vill "vänstra" lite då? Själv gillar jag att byta frisör lite då och då för att få lite nytänk. Skulle jag då ha en närmre relation med frisören skulle det kännas lite jobbigt att möta personen när jag nyklippt av någon annan sen. Det hör ju förstås till deras yrke så det får de ju tåla, men ändå... Men det kanske bara är jag som är fjantig. Jag sörjer så att jag klippte av mitt långa mörka hår efter bröllopet. Precis innan BF klippte jag av det ytterligare en bit så nu är det snudd på kortklippt (för att vara jag iaf). Jag längtar efter att bara kunna sätta upp håret i en hästsvans för jag har inte alls så mycket tid att lägga ner på frisyren nuförtiden som jag hade förr... Borde jag förstås kunnat räknat ut innan, men ibland kan jag bara inte hejda mig när jag får ett infall.
Var hos läkare häromdan oxå och diskuterade min förlossning och min ev framtida förlossning med tvåan, men jag orkar inte dra allt det nu. Återkommer i veckan.
Imorgon bär det av till Göteborg, eller rättare sagt Hälsö, för att hälsa på några nära vänner. Hoppas att vädret blir bra!!!
Och jag som Jönköpingsbo måste ju ändå bara få säga:
HV ÄR SVENSKA MÄSTARE I HOCKEY!!! Så kul! Antar att ni andra skiter fullständigt i det, men jag är glad iaf!
Ha en skön helg allihop! kram kram!