• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • Nattson

Muggles, ha ha efter 25-årsdagen så fyllde jag 25 i 5år tills det var dags för 30 och nu ska jag fylla 30 i fem år tills det är dags för 35

Jag kröp inte alls så mycket när jag var liten, sag satt mest på baken och hasade mig fram dom Moa försöker med!

• Mrs  B

Tinga
    Jag tycker också att Max och Malte är lika mig, men alla säger att de är lika min man.
    Men jag har bevis....
    Kort på mig i Max ålder nu visar att barnen är lika mig och inte min man.
    Kul att profylaxkursen var bra och intressant, har inte hört att det ska finnas här omkring, så vi fick andas så som man har lärt sig via filmer....
    Här har vi också haft underbat väder.

• Mrs  B

MSW
    Grattis i efterskott!!!!!!
    Hur många år blev det denna gång?

Muggles
    Jag är också på jakt efter en jacka till Max, någon som är lite finare och som han INTE ska ha på dagis. Tänkte åka in till stan i morgon och kolla läget.
    Kollade på H&M i Malmö i fredags men dem hade inte en enda jacka. Väldigt dålig stil tycker jag!
    Måste kolla upp vad jag hade på Max när han var i Maltes ålder och sen leta upp det.

Nattson
    Grattis på födelsedagen!!!!!

• Mrs  B

Tinga
    Babysittern är kanon!!!!!!!!!!!!!
    Den där sockerlösningen smakar inte bättre för att man har citron i, tro mig......
    Har druckigt med en gång och utan en gång, lika äckligt vilket som, men en bra bok lättar upp det hela.

Här är vi också lite snoriga alla tre.
    Måste nog fixa något till Maltes näsa imorgon när jag är på stan, ev även till Max.
    Min snuva beror på allergin så det är bara att köra på med min medicin.

• nennesjuttioåtta

F U C K!

jag har fått sparken hipp som happ. visst hade jag koll på att det gick lite knackigt för firman, men nu är vi 4 runt samma bord som får gå. Vad fan ska jag göra nu, jag kan ju ingenting. å vi som skulle titta på ett hus nästa måndag. helvetesjävlapiss. Tur att P tjänar

Hoppas att allt gick bra med Telis äggblåsor idag!

Victory, Sweetstreet har bråck i de trakterna, håll ut tills hon vaknar!

• nennesjuttioåtta

äsch skrev visst inte klart
    skit samma.

anyone for bärs?

• Nattson

Shit vad trist Nenne!! Hur lång tid får du vara kvar?

• nennesjuttioåtta

1 månad

*tandagnisslan*

• Nattson

På mitt förra jobb var vi några som fick sparken, man vet inte riktigt hur man ska reagera först. Jag satte igång och kollade AMS.se direkt.

Hos oss var det en chef som inte kunde sköta ekonomin ordentligt som var boven i dramat. När han sedan skulle gå runt och prata med var och en av oss så beklagade han sig för att han inte fick någon bonus det året!!!

Nenne ta det lugnt och börja kolla lite efter nytt när du känner dig redo. Kram

• nennesjuttioåtta

tack nattsson
    fan om de hade kunnat lugna sig tills jag var på tjocken iaf

Svar på tråden Barnkarusellen