hej alla igen!
Sweetie, självklart kommer vi fortfarande till NYC, jag har ju inget avbokningsskydd
Och självfallet kommer jag att vara på tjocken då, eftersom jag precis blev av med jobbet så det passar ju ypperligt inte alls och då borde det ju ta nu! Jag ska börja med pergo på torsdag å jag är TOKLADDAD!
jobb brukar alltid ordna sig till slut, som sagt, jag har lagt ut lite krokar och ska fila på min CV i veckan. Maken har tröttnat ur också och vill hem, men med tanke på att han drar in en del stålar på att bo borta så får han stanna där ett tag till, men han mumlade om att hans gamla jobb hade en hel del utlandsuppdrag och jag HOPPAS ju att han får tummen ur ändtarmen någon gång och kollar upp det. Det kanske blir Dubai??!! Då vet jag ju vem av er jag kommer att inboxa...
För om vi ska göra något sånt så passar det ju nu när vi inte har köpt hus än, och jag är utan jobb. Perfa!!!
Det kommer att bli bra till slut!
Piggelin
hahah så du har ost ut genom öronen nu, låter det som!
zozo & sweetie, herregud vad ni jobbar hårt! Att ni orkar!!!
Jag börjar gäspa när jag läser om era långa dagar (iofs därför som jag är arbetslös nu eftersom det var så lugnt på jobbet...)
BS
Verkar som ni fått kontroll ver busiga Iris sömn nu, eller? Hoppas det, det är ni värda!! sover du bättre nu trots hennes gnyande?
Apropå öronpluggar, jag bodde med en kille när jag säsongade och han sov med både öronproppar OCH arméns hörselkåpor, vet inte om det var jag och maken som var högljudda eller vad det var för idioti. Iriiterande iaf när han hade låst mig ute och inte hörde hur jag nästan bankade sönder hans fönsterruta.