Vilket skitväder det är i Gbg idag
Jaja, har iaf varit ute & traskat en dryg timme, slank bla in en sväng på bokrean nu på em när det inte var så trångt. Blev faktist bara en bok, till min brorson som fyller fem på torsdag.
Telis, vad bra att läkaren var/är så vettig! Skööööönt! Skickar ännu en kram till dig
Sweet & Zozo, lycka till på era resp. UL!
Liten, vad tidig Mindre är på att vända sig! Amanda började vända sig från mage till rygg i helgen som gick (fast JAG som är med henne hela dagarna har fortfarande inte sett det - det var mannen som fick uppleva det magiska ögonblicket )
Zozo igen - det var jag som undrade om det var du i den röda klänningen
Pirr - håller med dig om Ullared! Det är verkligen hysteriskt & så ser man alla med knökfulla kundvagnar, vissa med flera stycken. Heeelt otroligt! Liksom intressant "fältstudie" att gå runt där, så fascinerande! Finns verkligen inget liknande!
Pirr, Muggles & Vänner - har precis mailat er om förslag på dejt! Izzie, hade varit jättekul att träffa dig med, om/när du är i krokarna!
På tal om sömn, det är precis som Tinga skrev innan idag, två steg framåt & ett bakåt. Inatt tyckte Amanda att det var läge att käka både vid två & strax efter fyra - gääääsp... Men trenden finns iaf där tror jag & det är bra! Då får man väl ta de där "tillbakastegen" på köpet... Men just när man börjar vänja sig vid att få sova lite mera, då känns det sååååå tröttande att behöva gå upp varannan timme. I början var det enklare, mer inställd på att det kunde vara så liksom... Nu vet jag att hon KAN sova betydligt längre. Jaja, det löser sig, som vanligt är det väl så att vissa dgr är man lite tröttare än andra, men de goda dagarna & charmtrollet herself väger upp tröttheten