Kan inte hjälpa att jag blir lite avis när jag läser alla era kommentarer om er Stockholmsträff! Det låter verkligen som ni haft det kanonbra!
Stockholm rör jag mig ju inte så ofta i, men en Göteborgsträff skulle jag kanske kunna vara med på om det är ok? Det är ju inte så långt att åka...
Telis - Precis som alla andra så ör jag så besviken och ledsen för din skull. Jäkla skit! Men jag blev lite upplivad efter att ha läst om de omogna äggen och var läkaren sa. Det låter åtminstone hoppfullt till nästa gång. Skönt också att du inte behöver vänta så länge på nästa försök. Hoppas du kan koppla av nu emellan och ladda lite ny energi. Stor varm kram till dig!
Ang sömnen så har Matilda frångått sitt vanliga mönster både natten till fre och lö, och det till det sämre. Hon vägrade somna om efter första nattmatningen. Suck. Nu har hon däremot varit tillbaka hyfsat igår natt och natten till idag. Hoppas så att det håller i sig, för jag har hunnit vänja mig vid den rytmen och tycker att jag håller mig ganska pigg på dagarna då. I morse vaknade Matilda vid 08,15 och då ammade jag henne. Har precis börjat amma igen nu efter penicillinkuren. Det går bra att amma till en början när mjölken rinner fort och lätt, men sedan bli hon jättekinkig. Får se om det blir bättre om ett par dagar, nu har hon ju bara blivit matad på flaska i en veckas tid. Kanske har brösten gjort sitt? Hursomhelst somnade hon igen vid bröstet och sover fortfarande... Jättekonstigt. Normalt sett brukar hon ha sin piggaste period just nu. Ja ja, hon blir väl desto livligare senare idag då.