• helle78

Maj 2009

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-17 21:32
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

Listan uppdateras en gång i månaden, skicka ett meddelande till mig om du vill vara med på listan

• Svar på tråden Maj 2009
  • anja1661

ja det kanske syns som du säger....ja skjortan får bli från dressman eller nåt.

NallePuh 40: ja det funderade vi oxå på förut men kom fram till att han ändå kan behöva en när min bror gifter sig i augusti och fler tillfällen kommer nog. han tränar mycket så han pedlar inte så i vikt som jag gör....själv e jag en periodare som för tillfället ser surfning på nätet som motion!! nära, vi haar en hundvalp hemma så lite motion blir det ju ändå. och simmar gör jag varje torsdag.

• karni5

Vi ska nog ha Love and marriage med Frank Sinatra, men vi tänker ju främst på TV såpan "Våra värsta år" förstås! vill ha lite humor i slutet efter all press i kyrkan.

• Moninan

Jag bor i blekinge där det inte finns så många bröllopsbutiker i närheten. En har sin butik i sitt hem där man ska boka tid för att träffas. Har försökt länge nu att kunna kontakta henne men är helt omöjligt! Vill börja prova klänningar nu. Men kännslan dämpas lite när det bra finns en butik någolunda nära som man kan prova i.

• LillEm

Du skulle inte kunna boka tid i en annan bröllopsbutik typ i Stklm eller Göteborg och kombinera det hela med en härlig weekend tillsammans med din m2b eller goda vänner?

• Nalle Puh 40

Måste man boka tid för att få komma och prova klänningar eller hur fungerar det egentligen?

• Nalle Puh 40

En liten allmän fråga: Måste man skaffa nytt VISA kort om man byter namn? Har ett jätte fint kort med oss på och det gäller till 2011 så det vore synd att byta det redan

Någon som vet?

• kärleken förde oss samman

Tror nog att du måste byta, svårt annars om de begär id och det står 2 olika namn. -tyvärr

Hur gör ni med sånghäfte? Gör ni det själva, eller lejer ni bort det? Och i vilket program ifall ni gör det själva?

Känner att jag måste börja ta tag i vissa delar snart, vill inte stå med allt kvar när det närmar sig

• Nalle Puh 40

Kärlek förde oss samman: Vi ber våra värdpar göra det

• kärleken förde oss samman

Nalle puh- ok..
    Vi har inget värdpar, och samtidigt känner jag nog att jag vill göra det själv. Har så många idéer. Det värsta är dock att jag är så dålig på att få till det som jag vill, inte så haj på datorer på de viset.
    Men jag får väl börja snart, och se till att öva

• LillEm

Nalle Puh 40 skrev 2008-09-26 08:40:10 följande:

Måste man boka tid för att få komma och prova klänningar eller hur fungerar det egentligen?
    Det beror lite på vilken affär man går till..... men om man bokar tid så är man ju garanterad att få hjälp just då.

VISA-kortet tror jag tyvärr att du måste byta!

När det gäller sånghäfte så tror jag att vi kommer att göra det själva. Vi funderar på att skriva något kul om alla gäster på baksidan som en liten presentation.
Svar på tråden Maj 2009