• helle78

Maj 2009

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-17 21:32
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

Listan uppdateras en gång i månaden, skicka ett meddelande till mig om du vill vara med på listan

• Svar på tråden Maj 2009
  • förstagångsbrud

Jag har fått för mig att "bilden ligger kvar", alltså om du beställer ett nytt visa-kort så blir det med samma bild utan extra kostnad. Det är när man vill byta bilden som det kostar igen. Så är det iallafall på min bank.

Jag tror att jag har bokat fotograf, tjoho!

• Moninan

Sånghäfterna har jag knappt tänkt på! Undrar hur mycket det kostar att beställa från något tryckeri?

Jag har funderat att åka iväg med älsklingen men varken han heller jag vill att han ska se klänningen innan. Och jag är för feg för att beställa klänning från nätet.

• Nalle Puh 40

Förstagångsbrud: Vad har du för bank? Jag har Swedbank. Hoppas det är så här oxå

• fröken sjunfors

Är det någon som har planerat att gå ner i vikt till bröllopet (och välmåendet för den delen ;P). Hur mycket har ni tänkt att gå ner, och har ni några tips? Hur gör ni med brudklänningen? Vänta med att köpa/köpa en som passar/köpa en mindre som (förhoppningsvis) ska passa sedan

Jag skulle gärna gå ner 15-20 kg men det tror jag inte händer tills dess, men ska göra allt jag kan! Det värsta är att jag är ett läsk/godis-och chipsmonster.. Såå jobbigt

• förstagångsbrud

Nalle Puh 40:
    Jag har Sparbanken 1826, men de samarbetar ju i många frågor med swedbank så det är säkert samma.

fröken sjunfors: Jag hoppas gå ner åtminstone de sista 6 graviditetskilona!! Så jag har köpt en lite för liten klänning Den går att få på sig nu men kommer att sitta bättre om jag går ner... Annars får jag väl köra med en kropsstrumpa som snörper åt magen... hehe

• anja1661

jag hoppas gå ner kg men det återstår att se. jag e chokladberoende tyvärr...
    jag kommer beställa min klänning runt årsskiftet...hoppas ha gått ner en del då, resten får nog vara. skulle jag sen gå ner ännu mer (drömmer) så får väl en sömmerska fixa det.

festhäftet ska vi fixa hemma...vet bara inte riktigt hur man gör!!? men det blir bra mycket billigare om man lyckas!

• Kärlekensskull

Jag hoppas att jag ska kunna gå ner mina sista 5 grav kilo innan bröllopet. Jag har redan köpt min klänning men de sa att de fixar till den innan bröllopet för en billig peng så att den sitter som gjutet.
    Vi ska göra våra festhäften själva. Blir lit mer personligt då tycker jag.
    Någon som vet vad en fotograf kostar?

• kärleken förde oss samman

Jag vill också gå ner mina sista grav.kilon, jobbar för fullt på det.

• förstagångsbrud

Gravidkilon... Men ett 11-månaders monster som illvägrar sova så undrar jag hur det ska gå att koncentrera sig att äta vettigt. Jag hinner inte äta!! Och då äter jag en massa skit istället. Puh, ikväll känner jag mig som den sämsta förälder i världshistorien.

• Soon and very soon

förstagångsbrud: mi klänning är ifrån partyline.dk finns liknande under "konfirmationsklänningar" . kul o äta vettigt med småbarn!haha levde på kokt korv ett tag! o sparris!

Svar på tråden Maj 2009