• helle78

Maj 2009

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-17 21:32
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

Listan uppdateras en gång i månaden, skicka ett meddelande till mig om du vill vara med på listan

• Svar på tråden Maj 2009
  • förstagångsbrud

Ikväll har jag ätit ett paket kex, ett äpple och druckit ett glas högst behövligt glas konjak...

• Lilla Fröken Fräken

..hihi..låter inte som en beprövad bantningsdiet tyvärr!

• SweetSun

jag har lyckats gå ner 25 kg, så vill nån ha tips så får ni gärna inboxa

• Lilla Fröken Fräken

Åhhh.. hade en sådan hemsk dröm! JAg drömde att det var i dag jag skulle gifta mig och jag hade inte fixat några skor, försökte hitta några som jag kunde låna av min syster men inga passade!
    Sen kom jag på att jag hade inte heller fixat någon alöja, och inte bokat någon tid hos frissan. Sen kom jag på att jag hade glömt att boka fotograf... jag var helt förstörd, då sa en kompis till ig att det viktigaste är ju att man har varandra och att det enda man faktiskt behöver, rent materielt, för att gifta sig är en ring.... då kom jag på att jag inte hade fixat någon ring!

Till slut stog jag där och tänkte "hur kunde det gå så här fel, jag som började planera så långt i förväg...?"

Pust, jag var helt utmattad när jag vaknade!

• Nalle Puh 40

Har egentligen inget behov att gå ner i vikt men lite fastare armar vore välkommet

• Tx2

Provat en massa klänningar nu. Men hur skall man kunna välja en? Finns så många jag kan tänka mig.

• karni5

Både jag och min m2B kör GI metoden sedan 1 mån. Går ner sakta men säkert utan någon större ansträgning faktiskt.

• SweetSun

ja det är GI jag har kört/kör, och jag har inte ansträngt mig alls egentligen!

• förstagångsbrud

Jag har gått ner ca 20 kg tidigare i mitt liv, så jag vet mycket väl hur jag ska göra. Men det är att ta tag i det som är det svåra!!

• skruttgumma

Jag vill gå ner 7 kg, för det är det jag gått upp sedan i julas av nån dum anledning.

Jag tänker beställa klänningen i de mått jag hade då, ifall jag inte fixar det så får jag ta smällen och betala för att fixa till den, för tror inte att jag lyckas gå ner mer.
    Sen vill jag oxå ha lite fastare armar eftersom de kommer att synas..

Hur gör ni andra?
    Jag äter på jobbet eftersom jag jobbar på förskola. Försöker att äta enligt GI, undvika potatis, pasta, ris och bröd.
    Sedan ska jag träna ett par gånger i veckan, men såklart blev jag sjuk när jag väl kommit igång..

Svar på tråden Maj 2009