Zozo, det där med att åka till dem var ju en alldeles utmärkt idé, då kan de få stå för matlagning och annan markservice! Angående övervikt så är jag helt på din linje också.
Vickan, tror inte jag jag orkar gå med i någon internetviktklubb även om jag tittat på den tidigare, på jobbet hinner jag inte sitta med det och hemma tillbringar jag redan för mycket tid framför datorn. Men, men, jag tror att det delvis löser sig nu när jag börjar jobba igen och får lite normala rutiner igen. Tänk, nu är det bara en vecka kvar tills det är tänkt att Iris ska vara färdiginskolad på dagis och jag ska börja jobba igen!
Piggelin, vilken dålig timing! Den där tanten kommer sällan vid rätt tillfälle verkar det som, en riktigt opålitlig typ, skräp.
Hjälp, vad Iris har varit jobbig idag, om inte maken hade gått ut med vagnen i omgångar vet jag inte hur vi klarat oss. När han kom tillbaka från tågresan hade hon så klart precis somnat i vagnen, jag fick av henne jacka och skor utan att hon vaknade och bar över henne till soffan, där låg hon och snusade ett par minuter till men vaknade rätt fort och som tur var på bra humör när hon låg bekvämt och såg mig när hon vaknade. I vagnen blir hon ju helt vansinnig när hon vaknar där.