Mars 2009 del 2
Tar mig friheten att starta en fortsättningstråd för oss mars-brudar då den gamla blivit stängd för svar.
Första tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3077823.html
Tar mig friheten att starta en fortsättningstråd för oss mars-brudar då den gamla blivit stängd för svar.
Första tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3077823.html
Välkommen hit
Vart åker ni på bröllopsresa?
Athena 79 Impad över vikten. bra kämpat. Jag bara orkar inte just nu så klänningen är stl 44 men superfin ändå. Jag har ställt in mig på mode se positivt på mig själv denna månad.
Nu har jag bokat hotellet för kvällen innan bröllopet. När jag och min tärna bara ska mysa, gosa och njuta av 5-stjärnigt hotell.
Måste provlocka håret så jag vet hur lång tid det tar innan det torkar. Annars måste jag rulla håret på morgonen i torrt hår och det tro jag tar för lång tid. Och köpa kläder till mannen måste göras snarast.
Athena79, Åh. Riktigt imponerande. Det skulle jag behöva :) Har du några tips (säger jag nu efter precis ätit en halv pizza...)
Pnuso: Mitt råd är Isodieten... Fredrik Paulun. Helt underbart :) Bra mat och sötsuget försvinner :)
Nu har jag bokat rum på sheraton för myskväll med tänarn innan bröllopet, bara 3 veckor kvar.
De hade skickat min näbbklänning till fel kund *grrrr*
Nu hoppas jag att den sitter som klippt och skuren när den väl kommer. Annars kommer nog Bridezilla att visa sitt fula ansikte.
Provade klänningen igen igår, den sitter fortfarande inte OK. Brösten sitter för högt upp, jag vet inte hur jag ska lösa det. Börjar bli lite sur..... Köpte nya underkläder igår, och hoppas att det ska hjälpa, sen måste jag köpa tejp... kanske kan det fixa till problemet. Det var nästan så jag började gråta när jag provade klänningen igår. Vet inte ens om jag kan få upp tuttarna dit de behöver komma för att klänningen ska sitta snyggt. Sorry för gnällstunden, behöver vara få det ur mig. Gnäller inte så mycket annars, försöker se det positiva i det hela, men det går inte allid :(
marsros: Tack för ditt inlägg om hur du kände dig i din klänning. :)
Jag har nu bestämt mig för att försöka få tag på en annan bröllopsklänning. Jag vill också känns mig som en stjärna i min klänning, och det kommer jag aldrig att göra med den jag beställde. Kosta vad det kosta vill, jag ska bara gifta mig en gång och då vill jag känna mig som den vackraste bruden i världen. Ska iväg och kika på klänningar idag.
Håll tummarna för mig :)
håller alla tummar jag har...öh två.
Ja man ska bli varm av att tänka på klänningen. Om du inte hittar nån får du köra silvertejp sunt kroppen och liksom modellera om lite
Nu har jag hittat klänningen D :)
Jag tackar Bridal Outlet med hela mitt hjärta. Fick hjälp av en underbar kvinna och klänningen sitter som en smäck. Det kommer verkligen bli den bästa dagen i mitt liv :) Glädjetårarna satt i ögonvrån när jag tackade dem innan jag skulle gå, men på vägen hem kunde jag inte hejda mig, det är som en tung sten lyfts från mitt hjärta :) Och det var inte så dyrt.... klänningen, slöja.... håll i er nu.... 2300:-
Tack igen marsros som fick mig att inse att jag inte ville kompromissa :)
Jag lägger in en bild i mitt galleri om en liten stund :)