Mars 2009 del 2
Tar mig friheten att starta en fortsättningstråd för oss mars-brudar då den gamla blivit stängd för svar.
Första tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3077823.html
Tar mig friheten att starta en fortsättningstråd för oss mars-brudar då den gamla blivit stängd för svar.
Första tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3077823.html
8 mars Athena79, Vallentuna Kyrka - Såstaholm Hotell
14 mars Marsros, Tegelsmora kyrka, Uppland
14 mars didis, Norrköpings rådhus, Nkpg
20 mars Pnuso, Kronovalls slott Skåne
21 mars Wiimii, Råda Kyrka, Mölnlycke
7 mars hummle, Örgryte g:ka, Göteborg
vet inte om jag skrivit nån gång här men jag lusläser hela tiden
snart e d dax iaf, 4 dagar kvar här för vår del. o vi har inte övat dans alls, vill eg inte dansa heller men vi e illa tvugna typ. så jag vet inte hur vi ska lösa d. men men...
4 dagar kvar idag :)
Fortfarande ingen näbbklänning i sikte. Hoppas att den kommer imorgon, så vi hinner prova den på näbben imorrn.
Idag ska jag till min svägerska och lägga slingor. Sen ska jag till min tärna och hjälpa henne färga sin utväxt. Och så behöver jag nog ta en match med solariet :) Fullt upp alltså.:)
I natt gjorde maken klart festprogram/sånghäften, dvs nu skall de bara skrivas ut och sättas ihop (men sätta ihop dem får dottern och hennes pojkvän göra mot en pizzakväll eller så).
Hade också tänkt sola liite, bara så jag inte ser så vinterglåmig ut men vet inte om det hinns med.
Didis: Ja det är ju en del att göra. Jag har solat några månader nu och så var vi på semester första veckan i feb. Så jag har grunden redan :)
Gästbok ska jag försöka få till också :)
Jag har fått en ny scrapbook leksak som man binder ihop papper med så det blir som ett kollegieblock typ. Ska testa den sen :)
Jag tror att det blir jättevackert, vilket som! Men prova gärna med kammen innan, så att den inte "försvinner" i lockarna, då den är så pass nätt!
Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska ha slöja eller inte, och på lördag är det dags... Fattar inte att det ska var så svårt!!!
7 mars vill ni, Sävar kyrka, Umeå
Satt också i natt, och slet med dem, då sambon är i gbg på kurs, tills i morgon... Ska pröva skriva ut ett idag, då jag blev hemma med sjukt barn... HOPPAS att jag tänkte rätt med sidorna där på småtimmarna!
7 mars vill ni, Sävar kyrka, Umeå
7 mars Fam Hull, Spacy´s Beachen, Mölndal/Göteborg
Idag kommer (blivande) svärmor med innehållet till festhäftet. Våran skrivar har pajat, bra tajming eller hur... Satt o fixade med omslagen igår så nu ska dom bara sättas ihop.
Vigselförrättaren ringde idag oxå o kollade läget.
Hämtade ringen igår igen, o den här gången passade den!
Mamma kommer imon o ska sy det sista på klänningen.
O på fredag ska vi baka tårtorna.
På lördag smäller det