• Svar på tråden Mars 2009 del 2
  • Pnuso

Vill nu, Jag har äntligen bestämt mig för kammen. Blir den inte bra i lockarna så byter jag till diademet istället. Hoppas du kan välja med slöjan. Jag vet hur svårt det är att välja...och kan inte heller fatta det :)

Det känns som ni har allt under kontroll nu. Så skönt! Det är verkligen jättesnart din dag! På lördag är det ju dax för tre av er här, så spännande. Hoppas vi får se bilder sen (vi som har lite fler dagar kvar) ;)

• Athena79

3 dagar kvar :)

Näbben har provat klänningen och den satt jättebra. Nu känner jag mig lugn för själva bröllopet, bara gästboken kvar nu. Den är snart klar den med.

Men igår åkte min pappa ambulans till sjukhuset, han har ett virus på balansnerven. Han bara spyr just nu. Han ligger kvar på KS med dropp. I dagsläget vet jag inte ens om han kan komma på bröllopet, och det är jobbigt. Jag vill ju inte gifta mig utan min pappa. Det kan gå över på några dagar, men det kan också ta flera veckor. Så nu håller jag tummarns så de värker.

• hummle

athena: stackars far din, hoppas han blir bättre o kan deltaga. han vill säkert inte heller missa din dag

2 dagar kvar!!! o nu känns d mkt vill jag lova. ska vika servetter o fixa vigselprog o PACKA sen e d inte så mkt mer. jo jag ska nog försöka varva ner oxå e så himmlans nervös.

• didis

Athea79 - vilken otur!!

Hoppas din pappa repar sig snabbt, virus på balansnerven kan vara riktigt besvärligt! Även om han vill kan han ju inte komma om inte kan stå upp eller kräks hela tiden...

• Vill nu

Athena79 - vad jobbigt med pappa! Hoppas det går över fort!

Vi fick ett litet bakslag igår, då vi fick veta att vår festlokal blivit uthyrd på fredag, så vi får inte duka förrän på lördag förmiddag!! De har egntligen tillträde till lokalen till 12, men de skulle skynda på städningen så i kunde få komma in lite tidigare iaf. Vi gifter oss ju 15!

• Athena79

Tack :)

Ska hämta min klänning idag och sen åka och hälsa på pappa. Tar med mig lillebror också.

• didis

Vi hade samma läge först. Vi erbjöd oss att betala 1000 kr för att de skulle boka av även fredagen så vi hinner duka då och det har de accepterat. Jätteskönt!!

Vill nu skrev 2009-03-05 10:08:44 följande:

Athena79 - vad jobbigt med pappa! Hoppas det går över fort!Vi fick ett litet bakslag igår, då vi fick veta att vår festlokal blivit uthyrd på fredag, så vi får inte duka förrän på lördag förmiddag!! De har egntligen tillträde till lokalen till 12, men de skulle skynda på städningen så i kunde få komma in lite tidigare iaf. Vi gifter oss ju 15!
  • Fam Hull

Athena79: Håller tummarna för din pappa!

Nu e festprogrammen klara! Klänningen ska fållas längst ner imon plus att vi ska baka tårtorna. Sen e det nog inte så mkt mer vi kan göra.

Har funderat på nån present till tärna, bestman o toastmadame. Som tack för att dom ställt upp liksom. Hur gör ni andra med det?

• Wiimii

Vi kommer ge en delikatesskorg till de som hjälpt till (solist, komp, barnvakt, fotograf & toastmaster). Toastmaster får dessutom en xtragrej...

• didis

hummle och vill nu:

LYCKA TILL I MORGON!!

Athena79: LYCKA TILL du också, i övermorgon!

Jag förväntar mig full rapport när ni vaknat till liv igen!

Svar på tråden Mars 2009 del 2