• Svar på tråden Mars 2009 del 2
  • Wiimii

Pnuso: Xtravaganza är som Cambridge fast man jobbar även med gruppträffar, träning och mental träning. Man är medlem ett år för att inte falla tillbaks när man väl gått ner till sig målvikt.

I övrigt så är möte med florist bokad, tid för naglar bokade, tid för provuppsättning och smink bokat, tid för övning i kyrkan bokad.
    Det mesta känns under kontroll, har säkert glömt massor...

• Athena79

Skönt att höra att alla haft en produktiv vecka.

Vi har också fått en massa gjort, men det har betalat sig i svett och nästan tårar. Men det beror inte bara på bröllopet, för mitt i allt bröllopsplanerande så har vi en resa till Jordanien runt hörnet...åker nästa helg. Och jag är mitt uppe i en ADHD utredning, och fick i veckan reda på att jag har ADHD, så nu ska utredningen slutföras och sen får jag förhoppningsvis medicin så livet blir lättare. Men jag ska inte gnälla, jag har ju dragit på mig allt själv, så är det att vara inpulsiv :)

Vi kommer att få en underbar vecka i Jordanien i alla fall :)

Imorgon är det underkjols- och underklädsshopping som gäller, så jag sen kan åka till sömmerskan och få klänningen klar, sen kan jag nog slappna av lite.
    Söndag är det mässa med min tärna :) Ska bli så roligt :)

Måste få "skryta" över min blivande make....i torsdag hade jag haft en supejobbig dag, och kvällen skulle spenderas med att prova ut kostymer till 2 karlar och en 2 åring... när Micke och Albin kommer hem från sin Gympa var jag nästan redo att bryta ihop.... men så kommer min goa son (som för övrigt bråkat med sin mamma hela dagen) och ropar - Mammaaaaaaa..... och kommer in i vardagsrummet med en bukett med 10 långa röda rosor.... mina underbara pojkar :) Längtar SÅ tills vi blir en familj med samma efternamn :)

Hoppas att ni får en underbar helg. Glöm inte att slappna av lite :)

• Athena79

Hej!

Hur går det för er?

Här är det mest rese-förberedelser just nu. Men jag har hunnit med att köpa underkjol och underkläder. Igår var jag till sömmerskan och provade klänningen och hon nålade och fixade. Känns skönt att ha det gjort innan vi åker. Vill ju kunna njuta av semestern också :)

Fick min 30-års present igår... jag fyller nästa vecka men Micke tyckte att det var bäst att jag fick den innan resan, jag fick en systemkamera. Jag har velat ha en i evigheter, nu kan jag fota riktiga kort :)

• Fam Hull

Bokade bröllopsnatt på hotell igår. Egentligen tänkte vi sova hemma för att spara pengar. Men det kan ju va lite mysigt med en hotellnatt oxå

• Vill nu

Har ni bokat speciell bröllopssvit, eller vanligt rum? Vi tog bara ett vanligt hotellrum... Förhoppningsvis slutar inte festen typ 22.00
    Fam Hull skrev 2009-01-30 19:57:51 följande:

Bokade bröllopsnatt på hotell igår. Egentligen tänkte vi sova hemma för att spara pengar. Men det kan ju va lite mysigt med en hotellnatt oxå
  • Fam Hull

Vi tog ett vanligt rum, fast lite lyxigare än standard. Tog ett med badkar! Blev mindre än halva priset jämfört med bröllopspaketet, o det enda som skillde va typ stl på rummet o en flaska skumpa. Tänkte ju inte heller gå så tidigt från festen.

Vill nu skrev 2009-01-31 15:51:31 följande:

Har ni bokat speciell bröllopssvit, eller vanligt rum? Vi tog bara ett vanligt hotellrum... Förhoppningsvis slutar inte festen typ 22.00 Fam Hull skrev 2009-01-30 19:57:51 följande:
  • Fam Hull

Har testbakat bröllopstårtan idag

• Vill nu

Åh, spännande! Blev den bra? Vi ska försöka få till ett möte med konditorn nu i veckan. Ska träffa floristen oxå då! Och idag ska jag iväg och prova klänningen! =)
    Fam Hull skrev 2009-02-01 21:21:24 följande:

Har testbakat bröllopstårtan idag
  • Fam Hull

Jodå, den blev bra. Syns ju att den va hemmabakad, men det va ju lite det som va charmen oxå. Vit o fin. Men vi brydde oss inte om att pynta den. God va den oxå, fast ganska mastig. Men det e ju bra för då räcker den länge.

Hur gick det med klänningen idag då?

Vill nu skrev 2009-02-02 09:04:08 följande:

Åh, spännande! Blev den bra? Vi ska försöka få till ett möte med konditorn nu i veckan. Ska träffa floristen oxå då! Och idag ska jag iväg och prova klänningen! =)Fam Hull skrev 2009-02-01 21:21:24 följande:
  • Vill nu

Mastigt är bra! =) Då behöver man inte vara orolig för att det ska ta slut!

Jo, gick jättebra med klänningen! Får hem den nästa vecka!
    Fam Hull skrev 2009-02-02 18:52:49 följande:

Jodå, den blev bra. Syns ju att den va hemmabakad, men det va ju lite det som va charmen oxå. Vit o fin. Men vi brydde oss inte om att pynta den. God va den oxå, fast ganska mastig. Men det e ju bra för då räcker den länge.Hur gick det med klänningen idag då?Vill nu skrev 2009-02-02 09:04:08 följande:
Svar på tråden Mars 2009 del 2