Mars 2009 del 2
Tar mig friheten att starta en fortsättningstråd för oss mars-brudar då den gamla blivit stängd för svar.
Första tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3077823.html
Tar mig friheten att starta en fortsättningstråd för oss mars-brudar då den gamla blivit stängd för svar.
Första tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3077823.html
Vi satt i helgen och gjorde vigselprogram och festprogram. Men jisses så många dåliga sånger det finns här i världen!
Vi tänkte ha lite "nya" och inte bara de som släkten alltid sjunger men alldeles för många handlar om fylla(!) eller lovsånger till spriten. Det känns inte helt ok med både barn och ungdomar på festen.
Har ni några sånger så hit med dem!! *desperationen sprutar*
Hehe, vi "slipper" omaket att göra festprogram, vigselprogram och placeringskort, det gör vår toastmaster, har bara gjort en gästsammanställning. Ska bara fixa några "tack-för-hjälpen-korgar" och godispåsar i cellofan till alla gäster.
Just det, ska fixa morgongåva till blivande maken med
Vill nu, Jag gissar att du är frisör :) I så fall tänkte jag bara höra om du tror det blir fin med utsläppt lockigt hår (ljust hår) och kammen i mitt galleri? Jag tycker den är jättevacker men var som sagt rädd att den inte går att fästa på snyggt sätt, så kanon att det går. Men ja...jag är ju så velig...gillar diademet/tiaran också (bild 3 och 4).
Haha, någon annan som velar på små detaljer (stora också för den delen)?
Vi ska inte ha festprogram, vigselprogram eller placeringskort :) Det enda "tryckta" vi har gjort var inbjudningarna och sedan blir det tack-kort också. Lyxen med den typ av bröllop vi har.
Oj, vad jag fyller upp tråden nu. Men jag tänkte, vi är ju vår månad nu så kunde vi inte lista datum när vi gifter oss? Jag börjar:
Pnuso 20 mars, Kronovalls slott Skåne
8 mars Athena79, Vallentuna Kyrka - Såstaholm Hotell
20 mars Pnuso, Kronovalls slott Skåne
Jag la till mig, och ändrade om lite så det blev mer lättöverskådligt, hoppas att det var OK Pnuso.
14 mars Marsros, Tegelsmora kyrka, Uppland
sitter här och har på mig mina nya vita skor. Första dagen med dem så de ligger bara på soffbordet för att värmas och formas efter foten.
Dansträna 1 timme per dag från och med igår. Har kommit en bit på väg med det.
Pnuso: jag röstar diadem till utsläppt och kam till uppsatt.
21 mars Wiimii, Råda Kyrka, Mölnlycke