Den Borgerliga Tråden 2
Ja nu fortsätter vi att diskutera våra borgerliga bröllop, stora som små!
Ja nu fortsätter vi att diskutera våra borgerliga bröllop, stora som små!
Oj vad tidigt ni fick boka! Jag som ska gifta mig i juli får inte boka vf förrän i mars tidigast.
Jag kontaktade vår tilltänkta VF i januari. Hon svarade på en gång och sa att det med största sannolikhet skulle gå jättebra men att hon skulle höra av sig när semestern var planerad. Hon tyckte jag var ute i god tid eftersom vi gifter oss 1 augusti. Men jag ville som ha sådant klart så vi inte står där utan någon som kan viga oss.
Vi har bokat vår VF ganska nyss. Gifter oss 11 juli.
Känns skönt att ha de klart, särskilt som det är i semestertider och så. =)
Vi har bokat vår VF ganska nyss. Gifter oss 11 juli.
Känns skönt att ha de klart, särskilt som det är i semestertider och så. =)
Bokade vf i januari-gifter oss 11/7, våran vf är tydligen väldigt poulär så det gällde att vara ute i tid.
Nu har jag bokat VF, vi gifter oss midsommarafton!
Vi kontaktade vår VF förra veckan och vi ska gifta oss den 22/8. Vi har fått klartecken att han kan viga oss! jag är mycket glad över detta. Jag har tidigare sett honom föreläsa om livet/döden på Ullevi.
Vi har också bokat VF till den 12 sept, nu gäller det bara att hitta vilken plats det blir. Sen kan vi pusta ut lite och ta tag i nästa steg :) = bjuda in!
Nu har vi bokat fotograf! =) Har ni några förslag på poser??
Vi ska ta 10 bilder.
glimta; ja det kan vara bra att titta på lite bilder och komma med förslag till fotografen!
Jag har letat bilder på nätet jag gillar och ska visa de bilderna för våran, och en lista på de "motiv" vi vill ha.