GISSA varför min sambo i flera år sa:"det räcker med ett barn"
Vaddå hormoner?
Ta förövrigt och kombinera dem med en rejäl utmattningsdeppression plussat med Post traumatisk stress också, så har ni min HARMONISKA graviditet i ett schysst nötskal högst upp på toppen av den där vågen...
(GISSA en gång till om JAG gärna VILL vara gravid en gång til för att få uppleva hur det är att vara NORMAL och gravid...)
Ore: det är faktiskt helt ok att börja gråta!Det är ju bara en massa längtan som vill ut!
Och tårar är till för att skölja ögonen, så att man ser klarare efteråt. Så det så!
Så, lika bra att spela värsta känslolåten och passa på att få ut lite längtan och lite slaggprodukter!
ALLA: Min son säger: "Hälsa att jag säger TACK!!!"
Hvidbrud skrev 2009-02-17 14:38:14 följande:
Hi hi! Ja, min make sa härom dagen att jag var tvungen att säga vad det var fel, (när jag svurit på datorn, gråtit en tår och slängt i alla dörrarna innom 5min) så han kunde hjälpa och göra något. Men vad tusan ska man säga när man inte vet vad som händer själv när man siter där i sin lilla jolle på hormonhavet på toppen av en jättevåg. En kram var nog det enda som behövdes egentligen...) (det var en fil som var för stor för att skickas med e-mail...) Fuska också med färdigbotten för det meta, eller slänger ihop en kladdkaka med smält choklad på toppen.Men jag har lite bakmani just nu... Längtar hem för att slänga ihop en deg och äta nybakt bröd med bregott med havssalt och herrgårdsost... Mmmm och nutella....