• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • passionsblomman

Nä, nu är han och besiktigar bilen...

men jag tror han sa typ torsdag...alltså imorgon!

De sa att de ville få provet snarast, för det tar en månad innan hela analysen är klar!

Ninnispinnis skrev 2009-02-18 11:41:15 följande:
    Ska han göra det idag?? I detta nu??
  • Ninnispinnis

Blommis, det är ju tyvärr inte alltid man får ett ordentligt avslut på diskussionerna, men ibland får man ju tolka gester och andra tecken istället...

• Ankan80

Jättefin bild!! Har ni fått fotografens bilder. Vill se!!!!!

ingenjörsbruden skrev 2009-02-18 11:32:29 följande:
    Måste kännas härlig att kanske kunna bidra till att rädda världen! Ja det hade nog blivit ramaskri om han hade varit en anhängare av porrtråden.... Skönt att inställningen är helt annan....o DET är typiskt män tror jag!! Kanske starta en tråd om det?! *hahhahaha*Har bytat bild nu.... Vad tycks?! -)
  • Ninnispinnis

Vad skönt, det känns mycket tryggare att veta att han besiktigar bilen

Men imorgon! Spännande! Han skuller bara veta att det sitter ett helt gäng med BT-kompisar och hejar på honom... Eller inte...

passionsblomman skrev 2009-02-18 11:43:06 följande:
    Nä, nu är han och besiktigar bilen... men jag tror han sa typ torsdag...alltså imorgon!De sa att de ville få provet snarast, för det tar en månad innan hela analysen är klar!
  • Ankan80
    Ninnispinnis skrev 2009-02-18 11:45:19 följande:
    Vad skönt, det känns mycket tryggare att veta att han besiktigar bilen Men imorgon! Spännande! Han skuller bara veta att det sitter ett helt gäng med BT-kompisar och hejar på honom... Eller inte...
  • passionsblomman

Herregud!

Apropå privatliv!

Ninnispinnis skrev 2009-02-18 11:45:19 följande:
    Vad skönt, det känns mycket tryggare att veta att han besiktigar bilen Men imorgon! Spännande! Han skuller bara veta att det sitter ett helt gäng med BT-kompisar och hejar på honom... Eller inte...
  • Ninnispinnis

Japp!

passionsblomman skrev 2009-02-18 11:51:10 följande:
    Herregud! Apropå privatliv!
  • passionsblomman

Jag kan ju säga att alla grejor som var under gravideten chockade min sambo rätt ordentligt1
    Han var med på precias alla undersökningar ochså, bla ett vaginalt ultraljud...
    ..då fick han nog och hojtade till åt läkaren "men ta det LUGNT för fan!! Nu får du väl lägga AV!"

Hihi! Ja, det är inte så mycket som förblir privat i bebisvärlden...

Ninnispinnis skrev 2009-02-18 11:52:10 följande:
    Japp!
  • Ninnispinnis

Haha, det var ju faktiskt lite gulligt!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)