• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnispinnis

*gör highfive för att vi är så synkade*

lanovia 08 skrev 2009-02-18 08:21:43 följande:

Hehe alla 3 skrev exakt samtidigt.
  • Ankan80

God morgon!
    Jag blir 29 i mars....

Funderar på 2 eller 3 år mellan barnen....=svenssonstandard

• ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-02-18 08:31:55 följande:
    *gör highfive för att vi är så synkade* lanovia 08 skrev 2009-02-18 08:21:43 följande:
    *highfivar*
  • Ninnispinnis

Oh, vilka ungdomar vi har i tråden!

• ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-02-18 08:54:44 följande:
    Oh, vilka ungdomar vi har i tråden!
    *jaaaherregudvilkaungdommar, slårhandväskanhårtmotknäna*
  • Ankan80
    ingenjörsbruden skrev 2009-02-18 09:10:34 följande:
    *jaaaherregudvilkaungdommar, slårhandväskanhårtmotknäna*
  • Hvidbrud

Oj oj oj, stackars telefonförsäljare som precis ringde till mig... Shiit som hormonerna kokte över. men oj vad skönt det var att ryta! Arrrgggghhh! Ett lejon har tagit över mig!

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-02-18 09:14:48 följande:
    Oj oj oj, stackars telefonförsäljare som precis ringde till mig... Shiit som hormonerna kokte över. men oj vad skönt det var att ryta! Arrrgggghhh! Ett lejon har tagit över mig!
    *MOAAARRRR, stämmeruppiHvidislejonvrål*

Diskuterade precis planlösning på jobbet.....en kollega föreslog att man skulle kunna sitta i landskap..ca 3 st....OJJJ va jag hade starka åsikter om det!!

Idag är det Hvidis sushi-tips till lunch som gäller!!! *MUMS*

Köpte 4 grapefrukter i måndags (2 för 12!!!! DYYYRT)...så igår satt jag o mumsade en grape framför tv....blev helt galen i det bittra/sura!! *hihihi* Ni kommer ihåg jag berättade om en bekant som blev rabiat över apelsin......kände mig HELT synkad med henne nu!
  • Ninnispinnis

Oj då, Hvidis! Vad gjorde den stackaren för att förtjäna det?

Annars kan man ju göra som Jerry Seinfeld:

- Om jag får ditt telefonnummer så ringer jag tillbaks lite senare.

- Eehhh, nej.... Det går inte...

- Du vill kanske inte att främmande människor ringer hem till dig på din fritid?

- Eehhh, nej...

- NU VET DU HUR DET KÄNNS!

• ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-02-18 10:16:03 följande:
    Oj då, Hvidis! Vad gjorde den stackaren för att förtjäna det?Annars kan man ju göra som Jerry Seinfeld:- Om jag får ditt telefonnummer så ringer jag tillbaks lite senare.- Eehhh, nej.... Det går inte...- Du vill kanske inte att främmande människor ringer hem till dig på din fritid?- Eehhh, nej...- NU VET DU HUR DET KÄNNS!
    *HAHAHAHAHAHAHA*

Den var bra!!
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)