• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • lanovia 08

Kanske bäst att inte vet det.

Men Blommis vad skönt att han ändrat inställning. Då var det nog bara första choken som visade sitt fula ansikte i förrgår.

Ni kanske skall titta på Hans och Hennes ikväll för att "lugna" honom lite. Nej nu är jag bara dum. Men kunde inte låta bli att komma o tänka på hur mycket problem killen hade där för att få till det.

Ninnispinnis skrev 2009-02-18 11:45:19 följande:
    Vad skönt, det känns mycket tryggare att veta att han besiktigar bilen Men imorgon! Spännande! Han skuller bara veta att det sitter ett helt gäng med BT-kompisar och hejar på honom... Eller inte...
  • lanovia 08

*highfivear tillbaka* (höll på att missa det)

Ninnispinnis skrev 2009-02-18 08:31:55 följande:
    *gör highfive för att vi är så synkade* lanovia 08 skrev 2009-02-18 08:21:43 följande:
  • passionsblomman

Ja, den filmen ska vinog undvika tror jag...hihi

visst , han blev nog väldigt överraskad, så nu är det nog lugnt...

lanovia 08 skrev 2009-02-18 11:59:32 följande:

Kanske bäst att inte vet det. Men Blommis vad skönt att han ändrat inställning. Då var det nog bara första choken som visade sitt fula ansikte i förrgår. Ni kanske skall titta på Hans och Hennes ikväll för att "lugna" honom lite. Nej nu är jag bara dum. Men kunde inte låta bli att komma o tänka på hur mycket problem killen hade där för att få till det.
  • ingenjörsbruden

Hahahaha det är ju farligt att vara borta en liten stund härifrån!! Det händer ju massor här!

Tack söta ni....ja den gula rosen var väldigt lätt att hitta.....får programmera om mig själv när jag letar mitt senaste inlägg!

Hans o Hennes!! Ja den får ni kika på när ni har skickat testet!! *hihihi*

Våra foton....janäjoeller....vi har en hemsida hos fotografen än så länge...ska få alla foton på dvd....men alla foton är inte klara så det är därför som jag har väntat lite med att dela med mig! Kommer snart hoppas jag!

Passionis: Ni är verkligen värda att få uppleva en graviditet under NORMALA omständigheter!!!
    Funderade på hur det kunde ta så lång tid att analysera provet....men det är ju klart....det tar ju sin lilla tid att räkna till flera miljoner!! O så tappar man säkert räkningen o får börja om mellan varven...hoppas att de inte simmar runt för mkt!! *hahahaha*

• passionsblomman
    ingenjörsbruden skrev 2009-02-18 13:07:19 följande:
    Funderade på hur det kunde ta så lång tid att analysera provet....men det är ju klart....det tar ju sin lilla tid att räkna till flera miljoner!! O så tappar man säkert räkningen o får börja om mellan varven...hoppas att de inte simmar runt för mkt!! *hahahaha*
    *skrattar ihjäl mig*
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-02-18 13:26:59 följande:
    *skrattar ihjäl mig*
    *hihihi*

Känner mig lite störd som analyserar saker o ting så djupgående!!
  • passionsblomman

Jag ser den iriterade vitrockade personen framför mig...

"tvåmiljonerniohundrasjuttioen...JÄVLAR....Älskling HUR många ggr har jag sagt att du inte FÅR ringa mig på jobbet!!! Jag SKA köpa mjölk på hemvägen!"

ingenjörsbruden skrev 2009-02-18 13:28:27 följande:
    *hihihi*Känner mig lite störd som analyserar saker o ting så djupgående!!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-02-18 13:32:16 följande:
    Jag ser den iriterade vitrockade personen framför mig..."tvåmiljonerniohundrasjuttioen...JÄ VLAR....Älskling HUR många ggr har jag sagt att du inte FÅR ringa mig på jobbet!!! Jag SKA köpa mjölk på hemvägen!"

*ASG*

Hur lång hann du räkna idag på jobbet, älskling?! *asg*
  • passionsblomman

*kvider*

ingenjörsbruden skrev 2009-02-18 13:33:39 följande:
    *ASG*Hur lång hann du räkna idag på jobbet, älskling?! *asg*
  • Jenny står brud 090801

Nu har jag också hittat till nya tråden. Har läst igenom lite tillbaka vad ni skrivit... jag fyllde 24 igår, så när det gäller åldren borde vi ha tid på oss att få till bebisar. Längtar så tills vi skall börja bebisverkstan.

När det gäller hormoner är det faktiskt så att min sambo redan nu pratar om hur jobbig jag kommer bli när jag är gravid... han har väl hört någonstans hur mycket hormonerna spökar. Eftersom jag redan nu åker "bergochdagbana" väldigt mycket när det gäller mitt humör, är han väl rädd att det skall bli ännu värre:) Men har hört någon gång att p-pillerna kan ge just humörssvängningar så jag skyller på det?

Eller vad tror ni, kommer det bli ännu värre när jag väl är gravid?

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)