• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Blivande fru L

Njaa, den där bilden köper jag inte riktigt... Måste vara någon som har "fixat" den.

Sorry att jag är så tråkig och realistisk.

Ankan80 skrev 2009-03-04 15:49:47 följande:
    Oj, kolla denna bilden. Lite scary, men också helt underbar! www.citynytt.se/index-filer/gravid.jpg
  • Ninnispinnis

Ok, fredag it is!

Ore skrev 2009-03-04 15:27:57 följande:
    Jag väljer nog fredag då... Min favorit bland vegetariska pajer är med tomat och fetaost i... Och så vanlig äggstanning. Hmm, den är nog den enda vegetariska paj jag gör... Kan ju bero på det också.
  • lanovia 08

Oh, nu börjar jag få lite vårkänslor. Snart....
    Har precis som Ankan varit ute o gått en längre o rask promenad. Gud så gott det var. Flera veckor sedan jag kunde träna pga av förkylning så var riktigt skönt att skaka liv i kroppen.

Har bakat bröd ikväll precis som jag skrev innan. Blev supergott, både mannen o hunden har godkänt det.
    Skickar runt några ost och hungungsmackor till dem som vill ha.

• lanovia 08

Tack för pajtipsen. Jag körde en salig blandning paprika, lök, vitlök, zuchini, aburginie(hur stavas det?), tomat och fetaost. Själva fyllningen blev bra, men misslyckades med pajdegen.

• lanovia 08

Det var min tanke också.

Blivande fru L skrev 2009-03-04 18:26:14 följande:

Njaa, den där bilden köper jag inte riktigt... Måste vara någon som har "fixat" den. Sorry att jag är så tråkig och realistisk.
  • Ninnispinnis

*mmmm... mumsar i mig en av lanovias ostmackor...*

• lanovia 08

Visst var de goda? *klappar mig om en mätt mage*

Apppropå mage har jag ont i dag. Men antar att den bara försöker tala om att det är ÄL på gång så jag skall inte klaga för mycket. Det är väl bara att se till att måla "påskägg".

• ingenjörsbruden

Vilken bild!!! *hahahaha* Blir nästan lite rädd!! *hihihi*
    Tänker på vår diskussion om V för ett tag sen....

*Mumsar på en av lanovias honungsmackor* DET var längesen!!!
    Hoppas det var dunderhonung för det behöver jag idag!!
    Ska vara ute o göra besiktningar hela dagen....kommer att vara helt slut ikväll...

*skickarenbamsekramtillallagoatjejer*

• lanovia 08

Självklart är det dunderhonung, hämtad hos Farmor själv upp på berget.
    Lycka till med besiktningarna.
    *kramartillbaka*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)