• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnispinnis

*väntar också på en skiva nybakt blommisbröd med smör och ost som smälter, dreggel dreggel...*

• Ninnispinnis

Oj! den som lyckas hitta skillnaden mellan de båda inläggen ovan vinner ett cirkelgympass...

• Hvidbrud

Pust! Jag förlorade... Tror jag skulle krackelera i sömmarna om jag skulle våga mig på ett sånt pass nu...

Blommis bröd!!! Mmmmmm!!!! Jag kan lukta det hela vägen hit!!! Passar perfekt till hummern! (eller oj! Det var ju inte här)

Ska äta tacosisar i kväll... Men svens köttfärs (sån goood finmalen inte sån grov dansk som klumpar sig och inte alls fåt köttet att smaka lika gott!) Storhandlar alltid när jag är i sveden.

• passionsblomman

Jag har blandat ihop våra trådar totalt nu...kan vi inte bara prata bebisar, slem och så mat och träning i båda samtidigt? *helt förvirrad*

• passionsblomman

Vassegoda alla góa! Här kommer varmt nybakat grekiskt lantbröd. Smööööör som smälter, det finns ost, skinka och hemkokad citronmarmelad också. *bjuder fram brickan*

• Hvidbrud

Mmmm!! Tar en skiva här, med den hemmalagase citron marmeladen... Mmm mums! Detta är njuutning!

• ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-03-03 16:37:46 följande:
    Oj! den som lyckas hitta skillnaden mellan de båda inläggen ovan vinner ett cirkelgympass...
    Jagkanjagkanjagkanjagkan!!!!!

Olika tider och inläggsnr!!
    *görensegerdansolängtartillcirkelpasset*

*passarpåatttaettparrejälaskivormedBlommisgrekiskabrödobaranjuuuuuuuuterinnancirkelasset*

• Ninnispinnis

Felfelfelfelfel! Eller, inläggsnumrena är ju såklart olika, men det är inte det jag syftar på! Försök igen!

*är helt slut eftersom jag var tvungen att ta passet själv eftersom ingen klarade att se skillnaden*

ingenjörsbruden skrev 2009-03-03 20:07:52 följande:
    Jagkanjagkanjagkanjagkan!!!!! Olika tider och inläggsnr!! *görensegerdansolängtartillcirkelpasset**passarpåatttaettparrejälaskivormed Blommisgrekiskabrödobaranjuuuuuuuut erinnancirkelasset*
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)