• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnispinnis

Wwwwweeeeeeiiiiii, GRATTIS ORE! Well spotted, som vår it-chef säger

Vill du ta tre varv på fredag klockan 17.30 eller tisdag klockan 18.00?

*applåderar och lånar ut mina styrketräningshandskar samt svettband*

• Hvidbrud

tck och lov kom två tjejer för ytidigt, så nu har jag 45 min lunch! härligt! lägger mig ner i 10 min...

• passionsblomman

OCH äter något hoppas jag!!!!
    *skickar över lite bröd med ost och marmelad*

Hvidbrud skrev 2009-03-04 14:09:11 följande:
    tck och lov kom två tjejer för ytidigt, så nu har jag 45 min lunch! härligt! lägger mig ner i 10 min...
  • Hvidbrud

Jepp! har ätit en massa tacossallad. en jätte talrik.. härligt att få massage av en som luktar rå lök... nä usch! *rusarochborstartänderna*
    Mmm ditt bröd är det alltid plats till!

• passionsblomman

Ok, då är jag nöjd! Hellre en lökluktande massör en än som svimmar!

Hvidbrud skrev 2009-03-04 14:19:43 följande:
    Jepp! har ätit en massa tacossallad. en jätte talrik.. härligt att få massage av en som luktar rå lök... nä usch! *rusarochborstartänderna*Mmm ditt bröd är det alltid plats till!
  • lanovia 08

Självklart skall du få prova, jag skickar så klart runt till alla ikväll.

Är det någon som sitter på ett gott recept för vegetarisk paj? Har iof tänkt att improvisera ihop en. Men tips är alltid bra.
    Försöker tala om för min man att man faktiskt inte måste äta kött till varje måltid. Men JO det förstår ni väl att man måste. Han har nu bönat om att jag skall lägga i lite kyckling i pajen. Hmmm skall jag verkligen vara så snäll??

Hvidbrud skrev 2009-03-04 10:00:33 följande:
    Lanovia: man blir bullmamma av att hänga i denna tråden Du får raportera hur brödet blev, om det är gott skull jag gärna vilja pröva det.
  • Ore

Jag väljer nog fredag då...

Min favorit bland vegetariska pajer är med tomat och fetaost i... Och så vanlig äggstanning. Hmm, den är nog den enda vegetariska paj jag gör... Kan ju bero på det också.

• Hvidbrud

feta/spenat/oliv är gott... muskotnöt i äggstanningen!
    lök (mjukstekt) m ägg
    tomat ost svamp (stekt innan) m ägg

• passionsblomman

Waaaaa! Gúuuu vilken bild! Jag smäller AV!

Nu har jag varit ute och gått i en hel timme idag. Ont som bara f*n i benhinnorna, men jag försöker gå avslappnat och lugnt och hoppas att de vänjer sig...

Ankan80 skrev 2009-03-04 15:49:47 följande:
    Oj, kolla denna bilden. Lite scary, men också helt underbar! www.citynytt.se/index-filer/gravid.jpg
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)