• Bustroll

Oktoberbrudar tråd 2

Såg att vår tråd hade gått ut så nu kommer det en ny. Hur går det för er där ute? Går det bra med planeringen, det börjar närma sig nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 19:24
    gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3358562.html

• Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 2
  • MTTM
    FrökenW skrev 2009-09-30 10:41:16 följande:
    Jag ska ju ta lite lättklädda bilder och göra ett album i morgongåva och idag ska jag ta bilder. Blä, jag är skit nervös....Det är inte klokt, det är ju bara ett par dagar kvar tills de första här i tråden gifter sig!!!! Fantastiskt kul!!!Jag är lite ledsen över att vi har varit sjuka de två senaste helgerna, känns som det måste ha varit då som min möhippa var planerad. Helgen som kommer är vi upptagna....
    Lycka till! Jag har faktiskt också gjort det och jag blev riktigt nöjd, trodde inte det innan men... Blir ju kul att ha som minne också, eller hur?

Jag har tyvärr blivit sjuk idag - sambon har haft en rejäl förkylning senaste veckan och när han väl var frisk så hoppade den tydligen på mig... men det är ju över en vecka tills vi gifter oss så då borde det ha ordnat upp sig! Är dock glad att det inte är redan på lördag den 3/10 det är dags.

Lycka till ni som slår till i helgen!
  • MTTM
    Proserpina skrev 2009-09-29 21:23:46 följande:
    Nu har jag kommit på vad jag kan köpa, en herrbetjänt. Det har han velat ha och nu blir han ju Herr... Fast det kanske inte är så romantiskt?
    Det var ju en jättebra idé! Kul med något han använder varje dag så att han kan påminnas om ert bröllop dagligen!
  • Kickis

På lördag är det dags!!! Ska bli så himla roligt. Idag har jag ägnat mig åt riktigt tjejiga saker; vaxning, naglar, ny parfym... och bara tagit det lugnt. Torsdag och fredag blir det massor att fixa med i lokalen, så jag tyckte jag kunde unna mig lite lyx idag .

• FrökenW

Min svärmor ringde precis, de ska vara barnvakt när vi åker till Rom fred-sönd helgen efter bröllopet. Nu sa hon att de inte orkar ta hela helgen och frågade om inte min pappa kunde ta halva helgen. Varför sa de från början att det funkade?
    Lill-killen har inte sovit borta förut (bröllopsnatten blir premiär) så jag vill helst inte bolla runt honom när vi inte är hemma. Nu pratade jag med pappa och han kan bo här och ta hela helgen, stackarn, han är liksom inte pur ung direkt, han kommer verkligen vara helt slut. Jag ska se till att laga alla måltider innan och lägga i frysen så han inte behöver tänka på nått sånt.
    Sorry, lite ot men jag kände att jag behövde skriva av mig!

Snart ska jag ge mig av och fota, jag är skit nervös....ser liksom framför mig att de säger "se sexig ut nu"...."nej, sexig sa jag, inte arg" typ så..... ångest!

• FrökenW

Vad kul att det blev bra!

MTTM skrev 2009-09-30 15:14:50 följande:
    Lycka till! Jag har faktiskt också gjort det och jag blev riktigt nöjd, trodde inte det innan men... Blir ju kul att ha som minne också, eller hur? Jag har tyvärr blivit sjuk idag - sambon har haft en rejäl förkylning senaste veckan och när han väl var frisk så hoppade den tydligen på mig... men det är ju över en vecka tills vi gifter oss så då borde det ha ordnat upp sig! Är dock glad att det inte är redan på lördag den 3/10 det är dags. Lycka till ni som slår till i helgen!
  • Bustroll
    FrökenW skrev 2009-09-30 17:22:35 följande:
    Min svärmor ringde precis, de ska vara barnvakt när vi åker till Rom fred-sönd helgen efter bröllopet. Nu sa hon att de inte orkar ta hela helgen och frågade om inte min pappa kunde ta halva helgen. Varför sa de från början att det funkade? Lill-killen har inte sovit borta förut (bröllopsnatten blir premiär) så jag vill helst inte bolla runt honom när vi inte är hemma. Nu pratade jag med pappa och han kan bo här och ta hela helgen, stackarn, han är liksom inte pur ung direkt, han kommer verkligen vara helt slut. Jag ska se till att laga alla måltider innan och lägga i frysen så han inte behöver tänka på nått sånt. Sorry, lite ot men jag kände att jag behövde skriva av mig! Snart ska jag ge mig av och fota, jag är skit nervös....ser liksom framför mig att de säger "se sexig ut nu"...."nej, sexig sa jag, inte arg" typ så..... ångest!
    Vad jobbigt med krånglet, hoppas att det löser sig för er.
    Vad roligt med fotografering, hoppas att bilderna blir bra. Jag tror inte att du behöver vara så nervös.

Våran ena bestman(den som vi frågade först) ringde idag och sa att han ev inte kommer på lördag...IDAG!!! Så nu har vi antagligen ingen av våra första vals bestmans kvar
  • HelenaOlivia

Vill önska alla er som gifter er i helgen ett stort lycka till och en fantastik dag!! Hoppas allt blir bäst!
    Kram på er och njuuut!!!!!

• Proserpina

Fröken W, berätta hur fotona blev!

Vad märkliga folk är som först lovar och sen inte håller! Om man lovat nåt inför ett bröllop så håller man väl det? Tydligen inte, knepigt!

Hoppas på sol alla helger i oktober!

• Bustroll

Ja det är märkligt...men verkar vara vanligt tyvärr

Proserpina skrev 2009-09-30 23:59:12 följande:
    Fröken W, berätta hur fotona blev! Vad märkliga folk är som först lovar och sen inte håller! Om man lovat nåt inför ett bröllop så håller man väl det? Tydligen inte, knepigt!Hoppas på sol alla helger i oktober!
  • FrökenW

Proserpina skrev 2009-09-30 23:59:12 följande:

Fröken W, berätta hur fotona blev! Vad märkliga folk är som först lovar och sen inte håller! Om man lovat nåt inför ett bröllop så håller man väl det? Tydligen inte, knepigt!Hoppas på sol alla helger i oktober!
    Bilderna blev jätte jätte bra igår!
    Jag var super nervös och det känns lite fånigt att stå där i underkläder först men de var SÅ duktiga så jag tänkte inte ens på det sen. De sminkade mig först och fixade mig i håret, jätte fint!
    Under själva fotograferingen så är det så mycket "ner med hakan, vrid huvudet åt höger, sätt handen där" osv så man tänker inte ens på att man blir fotad.
    Fick se bilderna i färg men sen ska de göra de i svartvitt och fixa och trixa lite.

Det är två tjejer som har stället så om någon bor i Stockholm och vill göra nått liknande eller bara vill ta vanliga kort så kan jag verkligen rekommendera dem!
Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 2