• Bustroll

Oktoberbrudar tråd 2

Såg att vår tråd hade gått ut så nu kommer det en ny. Hur går det för er där ute? Går det bra med planeringen, det börjar närma sig nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 19:24
    gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3358562.html

• Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 2
  • MTTM
    FrökenW skrev 2009-10-01 08:13:06 följande:
    Proserpina skrev 2009-09-30 23:59:12 följande:
    Bilderna blev jätte jätte bra igår! Jag var super nervös och det känns lite fånigt att stå där i underkläder först men de var SÅ duktiga så jag tänkte inte ens på det sen. De sminkade mig först och fixade mig i håret, jätte fint! Under själva fotograferingen så är det så mycket "ner med hakan, vrid huvudet åt höger, sätt handen där" osv så man tänker inte ens på att man blir fotad. Fick se bilderna i färg men sen ska de göra de i svartvitt och fixa och trixa lite. Det är två tjejer som har stället så om någon bor i Stockholm och vill göra nått liknande eller bara vill ta vanliga kort så kan jag verkligen rekommendera dem!
    Vad roligt att det blev bra!
  • MTTM
    Kickis skrev 2009-09-30 15:53:22 följande:
    På lördag är det dags!!! Ska bli så himla roligt. Idag har jag ägnat mig åt riktigt tjejiga saker; vaxning, naglar, ny parfym... och bara tagit det lugnt. Torsdag och fredag blir det massor att fixa med i lokalen, så jag tyckte jag kunde unna mig lite lyx idag .
    Oooooh, bara idag och i morgon kvar, sen...! Är du nervös??

Hur är ni andra -känner ni någon nervositet än? För oss är det nio dagar kvar och jag har inte börjat känna någon nervositet än, men det kommer nog nästa vecka gissar jag! Vi har en hel del kvar att göra också känns det som, med att göra vigselprogrammet helt klart, köpa de sista dekorationerna etc etc.
  • 4ever2

Vi gifter oss på lördag och jag är riktigt nervös, för vad jag är nervös vet jag inte. Samtidigt känns det helt overkligt att en dag vi planerat i över ett år snart är här. Ja vad kan jag säga, det är mycket känslor just nu...

• fjärilen84

Vi gifter oss också på lördag.. och jag är såå nervös!!!
    Det blir nog inte mycket sömn de två sista nätterna..

Är nog mest rädd för att bli sjuk´, eller att något tråkigt ska hända!!

Hoppas , Hoppas på fint väder också..

• Proserpina

Vad kul att fotona blev bra!

Håller tummen att vi får fint väder alla helger i oktober. Jag förstår att ni är nervösa!

• ToastmasterMarie

oj nu börjar det verkligen närma sig för några här på forumet. själv har jag snart bara en vecka kvar och undrar när jag ska börja förstå att det är verklighet. Blir till att göra festprogram i helgen.

• Bustroll

Har precis bakat klart tårtbottnarna till på lördag, ska göra tårtan i morgon
    Känner mig faktiskt inte nervös än, det har krånglat så dant med så mycket så jag är på krigsstigen fortfarande. Skulle hellre vara nerbös faktiskt

• Tojk

Idag är jag nervös! Shit vad nervös jag är mår illa så nervös är jag. Har inte varit nervös annars men så igårkväll på väg till sömmerskan blev jag nervös men det gick över ganska fort. Men så imorse när jag vakna så kände jag hur nervös jag var.

Sitter och väntar på att coop ska öppna, givetvis tog häftklamrarna slut igårkväll och så behöver jag lite annat smått. Hade tänkt baka bullar så här på morgonen. Sen vid 10 sätter allt igång då ska alla blommor hämtas till dekorationen och så kommer vi in i lokalen. Spännande! Men jag tror vi har ett bra tidsschema

• Cisslan

Lycka till imorgon alla 3 oktober brudar!! Hoppas att er dag blir sagolik! Det kommer att bli helt fantastiskt! Jag ska tänka på er! Kram!

• FrökenW

Helt fantastisk att det snart är dags för några av oss!!!!

Lycka lycka till!!!

Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 2