• Lapinette

Resa mera

Här samlas vi som gillar att upptäcka världen om det så är en övernattning på Västkusten eller safari i Namibia.

Kläder safari: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2036077.html
    All around the world: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2212224.html
    Been there, done that: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2372831.html
    En värld full av möjligheter: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2532440.html
    Upp och ned, hit och dit: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2989098-3.ht...
    Restråden som aldrig tar slut:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3208871.html
    Nästa anhalt: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3365062.html
    Go to gate www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3484455.html

• Svar på tråden Resa mera
  • anne på grönkulla

Sporadiskt läsare anmäler sig, knappt 60 länder på 35 år. Så jag kunde ligga på latsidan om jag tänkte ett per år, men så funtad är jag ju inte...

• Lapinette

Holy macaroni 60 länder!!! Nu blir jag allt nyfiken.

• anne på grönkulla

Haha, mycket jobbresor o en hel del fritidsresande på knasiga håll i världen, började tidigt dessutom. Så kan det gå!

Men fulla 60 är det nog inte riktigt än, snarare typ 58 eller så.

• Lapinette

Men ändå! Jag tycker att jag har rest en hel del men kom ändå bara upp runt 30! Sen är det ju så att vissa länder har jag varit typ 15-20 ggr i och det räknas ju ändå bara som 1 land.

• anne på grönkulla

drivs man av obotlig nyfikenhet så blir det så! Jag är avis på hur mycket ni verkar ha tid och råd att resa... så...

• Selma2010

Oj! 60 länder, bra jobbat! men varför är du avis? Måste ju ha haft massa tid och pengar för att hinna med det.

Ja Canada, det landet måste ju vara fantastiskt, ska dit inom en snar framtid. Killen pluggade i montreal så han vill visa upp allt, inte mig emot! Vart i canada lockar mest? Är ju ett riktigt stort land.

• anne på grönkulla

Jag sa väl inte att känslan var logisk? O vi har nog satsat på resor framför annat som kostar, men sällan till väntade mål.

• Lapinette

Känslor är sällan logiska !

Canada lockar mest maken men jag har hittat lite äventyrsresor till nationalparkerna i väst.

• Lapinette

Ab fab - är du i Rom just nu eller har du precis varit? Känner att lite sol i ansiktet skulle inte vara helt fel just nu. Attans vad grått och mörkt det är.

• Ab fab

Kom hem igår. 22 grader o sol på dagarna. Enormt långa marathonpromenader. Roliga restauranger som kunde varit kulisser till Fellinifilmer, några par nya skor i packningen och en mycket nöjd gammal mamma. det är kontentan av helgen.

Charmigt hotell vid Pantheon, helt ok standard och fantasik takterass. Roms äldsta nu fungerande hotell var ett bra val. även påven fick sig ett besök

Svar på tråden Resa mera