• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • sköldis10

Ska kavajen vara stäng eller öppen då snyggingen går in??

• Bluebride

25 dagar kvar nu, börjar närma sig.

Vi skulle beställa tårtor i helgen, men då tyckte gubben att han lika gärna kunde göra tårtorna själv {#lang_emotions_smile}

• EmMagnus
    sköldis10 skrev 2010-04-27 20:31:13 följande:
    Ska kavajen vara stäng eller öppen då snyggingen går in??
    Jag säger stängd, öppen har man bara när man sitter ner. Men nedersta knappen ska alltid vara öppen har jag för mig.
  • EmMagnus

Vi har varit och träffat våran kantor ikväll, en fantastisk kvinna!

Vi hade inga idéer om varken in-, utgångsmusik eller psalmer men med hennes hjälp löste vi allt. In blir det det Gammal bröllopsmarsch från Delsbo och ut blir det Du är allt som våra solister sjunger innan till piano och som vi sen går ut till orgel. Psalmerna blir nr 201 Nu grönskar det och 903 som är en nyare psalm med väldigt vacker text.

Jag är supernöjd!

Imorgon ska vi lämna in våra ringar för putsning och gravyr och hämta m2b:s nya glasögon så att han ser bra ut på bröllopet

• Vårbrud 2010

Imorgon ska jag prova min klänning för första gången sen i December. Det är lite nervöst.

• Ananias

Martinaa- helt enig att det kan vara bra att hon som ev har barnvagn med sig sitter längst ut. ja va i den sistsen i höstas o var innerligt glad att ja kunde ha vagen brevid mig

• Martinaa
    Ananias skrev 2010-04-27 22:33:31 följande:
    Martinaa- helt enig att det kan vara bra att hon som ev har barnvagn med sig sitter längst ut. ja va i den sistsen i höstas o var innerligt glad att ja kunde ha vagen brevid mig
    Tja, the thing is... Även om hon sitter i kanten på bordet så kan hon inte ha vagnen stående där ändå. För trångt helt enkelt. Så vagnen skulle få stå i nåt hörn eller så ändå... Bah, vet verkligen inte hur jag ska få ihop det med henne i kanten.
  • Bluebride

Så hade jag det också, men vi hade tur att vagnen kunde stå på kanten i alla fall. Har också så den här gången, men det går bra att placera dem där, får inte ställa bordet för nära fönstret bara

Har idag varit i lekparken med min dotter för första gången, så hon fick pröva gunga, tyckte hon var jättekul. La upp en kort kort video om det. Lite OT jag vet, man jag kan inte låta bli.

• Martinaa

Bluebride:

Kunde tyvärr inte se filmen. Fick bara felmeddelandet:

Ett fel uppstod
    Filmen kunde inte spelas upp av någon av följande anledninger:
    - Videoformatet som laddades upp stöds inte av Bröllopstorgets videotjänst
    - Ett fel uppstod vid uppladdningen eller konverteringen

• Bluebride

hmm, alltid så när jag ska lägga upp något på BT eller Fl när det gäller filmer.

Svar på tråden MAJ 2010 del 5