Vad är det för fel med brudöverföring??
Varför tycker vissa att det är så hemskt med att pappan lämnar över sin dotter vid altaret???
Varför tycker vissa att det är så hemskt med att pappan lämnar över sin dotter vid altaret???
Jag hittar alltså ingen information om detta någonstans, inte ens på hovets hemsida. Är jag bara superdålig på att hitta information eller har de tagit bort den igen?
Ärkebiskopens sekreterare svarade att han hade avrått brudparet, jag kan inte fatta att de går emot honom!
Nu är jag inte rojalist längre.
Jaha, nu är jag definitivt republikan. Kungahuset har verkligen spelat ut sin roll. De har länge "varit på dekis" men detta är spiken i kistan för mig!
Aleta, Duchess och Sebastiána; Välkomna, får jag väl säga då! :)
För varje dårskap de hittar på hoppas jag alltid att det är det sista som ska tippa vågskålen. Hade hoppats på lite mer uppmärksamhet kring att Silvias far var registrerad nazist, menmen...
Hmmm lite rörig och jobbig hemsida, men jag antar att det är detta som gäller?
Däremot kan man ställa kungahusets medlemmar till svars för sitt agerande i aktuella frågor. Att kungen gärna lämnar över Victoria är ju ingen chock - han var ju t o m emot kvinnlig tronföljd när den infördes.....