Vad är det för fel med brudöverföring??
Varför tycker vissa att det är så hemskt med att pappan lämnar över sin dotter vid altaret???
Varför tycker vissa att det är så hemskt med att pappan lämnar över sin dotter vid altaret???
Jag har ju lite svårt att se reklamvärdet i skvallertidningar......och om hon är blyg får hon väl söka tröst i sin fästman, denna blyga 32-åriga viol....
IMHO
Tack Rufsas...
Vissa saker som kungafamiljen gör gillar man inte men när det är en sån dag som inte är stor bara för oss, folket, även för henne, så borde man låta henne få göra lite saker utanför ramarna om man säger så..
Inget reklamvärde i skvallertidningar???? Skojar du, varenda tant (inklusive jag) sitter ju och läser dem hos tandläkaren, frisören och gynekologen!!!!
TV-reklamen däremot zappar de förbi.....
jag förstår inte vitsen med brudöverlämning, Förutom symboliken med ägarskapet tycker jag det ser töntigt ut, själv skulle jag aldrig gå in med min pappa, och även om vi har bra kontakt har vi inte bott ihop de senaste 11 åren så det skulle kännas knäppt.
Ja visst, om det är hos tanter man vill vinna reklam så...men reklam som företagare, investerare, innovatörer mm ser finns knappast i Se och Hör!! Dessutom, det mesta är ju ändå inte sant i de blakorna.....
Tanter skapar begränsat med jobb mm........
Om lilla tant Klara sitter hos frissan i Dorotea, om medelålderr tant Britt-Inger sitter hos frissan i Hofors, om unga tant Jennifer sitter hos frissan i Brastad.....hur mycket makt och inflytande har de.....
Om lagom gamla tant Pokaloo sitter och sippar martinis i Dubai, hur många jobb skapas i Sverige då ...... ja, om hon läser högt för någon oljeshejk men det kanske inte sker......
Ingen som högg på den blyga violen??
Nu knallar jag till sängs!! Godnatt!