• smint

Livets toppar och dalar

Jag är ju smygläsaren som skriver ibland men läser allt. 

Men jag vill sända tusen tankar till Snorkis och maken i denna stund. Ingen skall behöva gå igenom det ni går igenom nu. Tårarna har runnit...  

Styrkekramar till er.

• smint

Jag är ju en av smylgäsarna som kommer in i bland och läser och har skickat något meddelande till några av er i er inbox för länge sedan och frågat ngt.

Jag läser varje dag och tänker mycket på allt som händer i tråden, all glädje och sorg som finns här och alla underbart roliga saker ni diskuterar

Men jag skulle aldrig hinna med att skriva och hålla mig så ajour med allt som kommer upp, så därför fortsätter jag att vara en smygläsare tills dess att jag kanske får mer tid

Jag är superglad så länge ni håller tråden öppen så man får läsa om allt som händer och skall hända. 

Jag hoppas jag hinner in en dag och kan följa med i snacket  Ni är helt fantastiska här inne.

Tjing från mig så länge

• smint

Snorkis: Tårarna rinner här och kan inte ens föreställa mig hur ni mår där hemma. Starkt av dig att komma in här och skriva. Jättevackert namn ni valde till henne.  Stor kram 

• smint
    Hattis skrev 2010-08-23 22:31:20 följande:
    He he, rätt länge om man säger så men klev inte in förrän jag själv löste biljett till barnkarusellen. Sen kändes det mest ärligt att kliva in och inte vara ngn sorts spion *ho ho alla fleråriga smygläsare jag är säker på att ni vet vad jag menar*. Sen har jag ju inte varit inne precis stört hela tiden utan varit lite av en periodare.
    haha känner precis igen mig, man vill inte in och vara ngn spion, jag känner till de flesta av de nicken som ni pratat om de senaste så jag har nog läst ganska länge också.. har man väl börjat läsa så är man fast
  • smint
    Telis skrev 2010-08-24 09:13:30 följande:
    Varför inte skriva då då? 
    Skrev tidigare i helgen att jag gärna vill och har gjort några försök genom åren, men jag hinner inte med i ert tempo, sitter inte framför datorn på dagarna och kvällarna är jag helt slut. Så det är anledningen. Men jag hoppas kunna skriva mer snart. 

Sedan tror jag man blir lite "feg" också, eller jag vet inte.    

idag ligger jag i sängen och är bedrövligt magsjuk så nu kanske jag hinner med ett till i em.. 

• smint
    nennesjuttioåtta skrev 2010-08-24 09:50:30 följande:
    smint – du kan ju börja med att avslöja något mer om dig själv . Krya på dig förresten! Magsjuka sucks!
    Har skostorlek 36, gillar alla sorters choklad utom marzipan choklad.. favorit är nog ändå choklad/lakritskolan med salt på från chokladfabriken.. har sambo, bor i radhus i Nacka och har en dotter på 2,5.  Jobbar med små barn på förskola så förskolefrågor kan jag svara på
    fru AM skrev 2010-08-24 09:58:43 följande:
    Och DÄR lär det ju inte finnas några lekkompisar till barnen ... De får man i s f ta med sig från Sverige då ...
    haha, nej men barnen kommer säkerligen hitta nya kompisar där att leka med, annars blir nog barnens kompisar lyckliga över att få komma och hälsa på er där..  
  • smint
    passionsblomman skrev 2010-08-24 10:45:20 följande:
    Smint, visst har du skrivit det där någon gång förut? eller har jag drömt det? Salta chokladkolan...*dregglar*Snartis, hej! Kan inte du också uppdatera oss lite på vem du är? Jag har hört ditt namn , men jag vet inte om jag "trffat" dig i tråden eller bara hört nicket...
    jo jag skrev lite i början av året och då skrev jag nog samma ungefär

Cissi: Lycka till hos chefen.   

PB  hoppas det gick bra för sonen att komma tillbaka till skolan. 

• smint

håller med att reimas ballongoverall var superbra, bra att röra sig i och varm och gosig.. undrar om vi skall satsa på det i år också eller om hon skall ha en rakare..  dom hade inte fått in dom i butiken jag handlade förra året än så får vänta och se

du behöver inte ha dubbla uppsättningar vinterkläder, men galonisar är ju bra om det alltid finns på fsk och stövlar.. men det kan man ju ta med fram och tillbaka också. så gör vi med stövlarna iaf.

• smint
    Klockarbol skrev 2010-08-24 13:25:11 följande:
      Jajemen, mitt på torget när vi var och hälsade på mina föräldrar! Vet inte vem som skämde mest, dottern då 6 år eller min mamma, men dom var väldigt samarbetsvilliga resten av dagen båda två Min mamma mummlade dock en del om huruvida vi verkligen var släkt eller inte....
    haha så underbart att du vågade göra så. 
  • smint

ja den där snöstormen minns jag med fasa, vi var några som skulle gå på bio från jobbet och när vi gick in på bion var det lugnt eller bara lite snö.. 2,5 timme senare när vi kom ut var det fullt kaos.. kom med tunnelbanan till slussen, sedan var det bara att börja gå hem.. som tur var bodde vi i Sickla då så det var inte allt för långt, men i stövlar med klack var det inte så kul..  så mkt bilar det stod längs vägen nästa morgon.. helt galet

Svar på tråden Livets toppar och dalar