Livets toppar och dalar
Jag är ju smygläsaren som skriver ibland men läser allt.
Men jag vill sända tusen tankar till Snorkis och maken i denna stund. Ingen skall behöva gå igenom det ni går igenom nu. Tårarna har runnit...
Styrkekramar till er.
Jag är ju smygläsaren som skriver ibland men läser allt.
Men jag vill sända tusen tankar till Snorkis och maken i denna stund. Ingen skall behöva gå igenom det ni går igenom nu. Tårarna har runnit...
Styrkekramar till er.
Jag är ju en av smylgäsarna som kommer in i bland och läser och har skickat något meddelande till några av er i er inbox för länge sedan och frågat ngt.
Jag läser varje dag och tänker mycket på allt som händer i tråden, all glädje och sorg som finns här och alla underbart roliga saker ni diskuterar
Men jag skulle aldrig hinna med att skriva och hålla mig så ajour med allt som kommer upp, så därför fortsätter jag att vara en smygläsare tills dess att jag kanske får mer tid
Jag är superglad så länge ni håller tråden öppen så man får läsa om allt som händer och skall hända.
Jag hoppas jag hinner in en dag och kan följa med i snacket Ni är helt fantastiska här inne.
Tjing från mig så länge
Snorkis: Tårarna rinner här och kan inte ens föreställa mig hur ni mår där hemma. Starkt av dig att komma in här och skriva. Jättevackert namn ni valde till henne. Stor kram
Sedan tror jag man blir lite "feg" också, eller jag vet inte.
idag ligger jag i sängen och är bedrövligt magsjuk så nu kanske jag hinner med ett till i em..
Cissi: Lycka till hos chefen.
PB hoppas det gick bra för sonen att komma tillbaka till skolan.
håller med att reimas ballongoverall var superbra, bra att röra sig i och varm och gosig.. undrar om vi skall satsa på det i år också eller om hon skall ha en rakare.. dom hade inte fått in dom i butiken jag handlade förra året än så får vänta och se
du behöver inte ha dubbla uppsättningar vinterkläder, men galonisar är ju bra om det alltid finns på fsk och stövlar.. men det kan man ju ta med fram och tillbaka också. så gör vi med stövlarna iaf.
ja den där snöstormen minns jag med fasa, vi var några som skulle gå på bio från jobbet och när vi gick in på bion var det lugnt eller bara lite snö.. 2,5 timme senare när vi kom ut var det fullt kaos.. kom med tunnelbanan till slussen, sedan var det bara att börja gå hem.. som tur var bodde vi i Sickla då så det var inte allt för långt, men i stövlar med klack var det inte så kul.. så mkt bilar det stod längs vägen nästa morgon.. helt galet