• smint

Livets toppar och dalar

Ja det blev ett snopet val, hemskt att SD kom in. Hoppas dom nu kommer överens med MP. 

Är hemma och vabbar i dag så skall försöka kika in lite då och då. Hoppas ni får en trevlig lunch ni som skall ses.

• smint

nynäs havsbad har spa och god mat. Men har inte gått på spa där men bott över där 2 gånger.

• smint

Pratade nyss med min mamma och dom bor på Gotland och i många av de små orterna så var det "många" som röstat på SD.. Men det bor en hel del knepigt folk där iofs på sina ställen så jag är inte förvånad... 

Lät som en trevlig lunch, kul med nya lunch restaurang tips. 

BS: Hoppas du fick några piller på apoteket som gör att ni blir lite friskare.  Tyckte jag såg badräkter på HM igår när jag sprang på barnavdelningen. Kika in där..

• smint

Snaily: Du är inboxad.

Jag tror man alltid känner sig otillräcklig, tänker redan mkt nu på hur det kommer bli när nästa kommer. Dottern är helt fantastisk och jag vill inte att vi skall få sämre relation när syskonet kommer.. 

BS: Ja såklart P.O.P har ju alltid badkläder i butiken. Dom är supersöta tycker jag. 

Vickan: Härligt med intervjuen även om det kändes skumt. Och skönt att barnvaktandet för Trollet gick bra.  

Har inga tips på ute jacka tyvärr

Febern på dottern är så gott som borta men magen verkar krångla lite, får se hur det utvecklar sig i morgon. 

• smint

Lappis: Oj vad snabbt det gick och det låter positivt tycker jag med. 

AM: Nej jag använder inte ansiktsvatten heller, jag tvättar med nivea creme på kvällen och smörjer med natt creme från apoliva.  Borde kanske gå och få en hudanalys för att använda rätt cremer men har inte orkat..   Föresten du som alltid tipsar om leksaksbutiken på östermalmstorg, jag var inne där förra veckan då jag letat ihjäl mig efter ett barnparaply och vilken underbar butik som har allt  

• smint

min kompis använder exuviance och hon har väldigt fin hy hon med

• smint

Shit vad ni har skrivit tjejer. Har däckat varje kväll efter middag och läggning av barnet.. Hon har inte sovit middag på fsk på 2 dagar och det är hon för liten för så det har varit intensiva eftermiddagar och sedan en hel del på jobbet har gjort sitt.

Så jag ger mig inte på att kommentera så mkt.. Men 

Lappis: Underbart att ytterligare ett steg i eran process är klart, håller alla tummar att det inte blir längre köer.

Mugglan: Stort Grattis till plusset, vilket underbart sätt att inleda helgen.

PB: Stackars maken som inte fick jobbet. Hoppas f-mötet gick bra, har bara skummat lite snabbt nu i kväll

• smint

PB: Härligt med svamplycka. Min bror var här igår med svamp leverans. Hans fru är galen i att plocka svamp och hittar massor så vi fick en hel del.

Lappis: Duktigt av maken att springa loppet, ser på nyheterna nu och just nu visar dom bilder från loppet. Har en dröm om att springa någon gång men det känns långt borta just nu. Supergott det lät med musslor och ost. Det är nog en av de saker jag saknar under graviditeten, alla ostar. 

Muggles: Härligt att du myser och är så glad nu  mys i massor

Start september: Hu så tråkigt med sjukstuga, känns som var och varannan är sjuka nu. Hoppas ni kryar på er.

Vi har haft en lugn dag, var en stund in lekparken på förmiddagen och lekte och gungade. Solen strålade och det var riktigt härligt. På em har jag städat i gästrummet/arbetsrummet och tvättat, tycker även fast man har tvättmaskin att man aldrig kommer i fatt med tvätten.

Blev försenad födelsedagsmiddag för sambon ikväll, ungsrostade rotsaker och lammracks med kryddsmör och så lite ben och jerrys till efterätt. Nu lägger han dottern och jag jäser i soffan framför här är ditt liv.

• smint

Liten med mindre. Min dotter är precis nu 2,5 år och det är likadant här, hon hänger gärna efter grannarnas barn som är 4 år. I parken så är det typ aldrig några barn tyvärr men i den åldern är det ju fortfarande ganska mkt bredvid lek men det är ju en del som börjar ta kontkat och leka med i den åldern.. Men många hänger efter de som är större.

• smint

Hon har också precis bytt förskola så hon har inte riktigt hunnit in u gruppen ännu. Men där hon gick förrut så var det en tjej som var lika gammal som hon som alltid kom samtidigt på morgonen och dom lekte väldigt bra iofs och tog ofta varandra i hand och sprang iväg. Så hade hon gått kvar där så hade dom nog lekt tror jag. 

Svar på tråden Livets toppar och dalar