-
jo iofs, men då kan man inte ha mkt annat att göra nej skämt å sido så klart det går att lista ut kanske.viktualia skrev 2010-09-15 21:37:53 följande:hm... det beror nog på hur tossigt nyfiken man är...
-
BS: Det var henne jag berättade om häromdagen, så himla himla ledsamt.. ingen nära kompis men jag har träffat henne någon gång via en annan mamma kompis..
-
usch jag har inte lagt mkt energi på politiken i år, men jag har gjort en del tester och kommer nog rösta som förra gången
Muggles: Nej hon har inte skrivit mer på bloggen än så, men man förstår ju att det värsta har hänt om hon skriver så. Men jag fick reda på det av kompisen som jag träffat henne genom. Men förstår att hon inte skrivit mer just nu.
Izzie: Neeej så tråkigt, men hoppas det är en lite ofarlig blödning.. Kan du inte gå och kolla på ngn gyn akut?
-
hej hopp, gud vad det har regnat idag, var så fint när vi åkte in till stan men sedan så brakade det loss. Men vi var glada att vi åkte in tidigt. Vi var på fotografiska museet och såg utsällningen av Annie leibovitz, jättefina fotografier, men massor med folk. Dom hade förlängt utställningen med några dagar. Men kön när vi gick därifrån var lååång. Och då hade det börjat regna massor.
Sedan gick vi och åt lunch på stadsmuseet, supermysigt. Men mkt folk som ville ta skydd från regnet.
Annars har vi tagit det lugnt och tvättat lite och städat här hemma. Dottern är nöjd med att det är helg och vi är hemma
PB: Shit , hur dum får man bli?? (ang din länk till artikeln) mysigt med sleep over för sonen och jag rapade tacos igår också.. Håller fortfarande tummarna för din make
AM: Låter som en mysg kväll med vin och lite dajm och film... Här blir det nog också film sedan, brukar hyra på headweb.com. Jobbigt med preventivmedelsbeslutet..
Lappis: Lät som ett dyrt besök på systemet, men det är så roligt att prova nya sorter och ha lite hemma. Hur gör du med rödingen?
Hoppas alla haft det bra idag. Och hoppas Izzie slutat blöda. Håller en tumme.
-
Snaily: Hu vad jobbigt, men skönt att du fick komma in och att dom kollade upp dig. Hoppas det känns bättre nu och att det slutar blöda. Det kan inte vara ngt blodkärl som brister?
Ja rödbetor kan skrämma upp många.. Jag vet för något år sedan så hade vi ätit det och dagen efter var vi på stan och flanerade.. fick tokont i magen och tvungen att uppsöka en toalett. magen var inte alls bra och allt var rött (NR 2 alltså).. fick panik och trodde jag fått magsår eller nåt, tills sambon påminde mig om vad vi ätit ngn dag innan
Lappis: Lät gott med rödingen, måste testas någon gång. Härligt med nya jeans också.
-
PB: Roligt att du tipsade om den filmen, hyrde den igår men somnade. Men har sett den idag, jättefin film Lät gulligt med bilen
Lilltjejen har feber, inte mkt men feber it is.. Så nu ser vi på nicke nyfiken och tar det lugnt... Jag har dock fått lite fri tid idag och träffat en kompis för lunch och lite shopping.. Mest nödvändiga grejer men ändå
-
Lappis: Vad tyckte ni om maten på Grand hotel här ute? Dom får blandad kritik men det mesta jag hört är att det är dåligt, både servicen och maten.. Hoppas dom bättrat sig. Ja det har verkligen varit härligt väder i dag som alltid när dottern är sjuk..
Kul med shopping som ni pratat länge om.
PB: Tack, så gullig bil. Och vems är hunden? Svärmor har ngt liknande eller så är det samma ras.
-
Lappis: Härligt att höra. Mysigt att kunna sitta ute iaf :)
-
Här ute så fanns det gott om lappar kvar, men vi var där ganska tidigt så det kanske förklarade saken, men det är en väldigt blå kommun så dom tog nog slut.. Läste nyss att flera som inte fått rösta när dom kommit fram för dom redan har prickat för dom.. känns som om dom borde modernisera röstlängden så det inte kan bli fel..
-
aha, då är den väldigt lik bischon havanais som min svärmor har.. lika små och sötapassionsblomman skrev 2010-09-19 19:16:59 följande:Vickan, nu är du då med iallafall!Smint, hunden är en liten kompis frn mitt förra jobb. Världens roligaste. Ensådan har jag sagt till sonen att vi kan köpa om det nu ska vara hund i Casa Passion. Rasen är Malteser. Det är en av de äldsta hundraserna vi har.