• smint

Livets toppar och dalar

Oms: Ja att inte hänga här på dagarna försvårar mkt, på kvällen har jag min egen dator så den behöver jag inte dela men man skall ju orka också.

Det svåra är att hinna kommentera allt, men får göra så gott jag kan annars får jag gå tillbaka till att vara smygis igen. 

• smint

PB: Du är helt fantastisk i ditt sätt att vara med barn och se barn. Har tänkt flera gånger på dig att du borde sadla om och kanske jobba med barn/ungdomar istället? eller fosterförälder som någon skrev. Du inspirerar

• smint

Oj vilka nattugglor, härligt att ni stöttat nenne i natt. 

Och hejja hejja nenne och P. Nu är det förhoppningsvis i gång. Ser framemot rapport under dagen.

• smint

jag förlossningen kan ta lång tid.. vi kom in 6 på morgonen och var då öppen 5 cm.. gick jättebra till 9 cm sedan tog det tokstopp.. hon låg snett. Så kl 23 på kvällen är hon född med sugklocka..  

Hoppas det tar lite kortare tid för Nenne..

• smint
    Snartis skrev 2010-08-26 08:50:51 följande:
    Wow det är dags för nenne, spännande!!!! Vilken härligt läsning att börja morgonen med PB: underbar hejjarramsa smint: låter som min förlossning, fick en rejäl flashback!  
    ja det är inte utan att man får flashbacks nu när det är förlossning på G i tråden..

Nu är snart karantänen slut för oss. Men gå och jobba en dag känns bara dumt och dra tid ev baciller från sambon. Så vi får vara hemma hela veckan. Får hitta på något roligt i morgon istället.

Har suttit och skumläst de 2 första trådarna. typ var 5.e sida, ni skrev ju lika mkt då som nu  Ni är verkligen ett sammansvettsat gäng ni som hängt kvar.  

• smint

kram till september  Fy så trist.  Har också hört av en kompis att dom körde snabbt efter deras MF.   

• smint

Lappis: Fantastiskt roligt med erat besked, även om det var väntat. Ni får fira ordentligt i helgen

Nenne kämpar på antar jag, hoppas det går bra för dom. Det här är det värsta när man vet att någon åkt in och sedan dröjer det.. Min mamma talade vänligt om att vi inte fick ringa när vi åkte in utan när det var klart.. För annars hade hon oroat ihjäl sig..

• smint

kikar in innan läggning av dottern, men ser att det inte är ngt nytt om Nenne. Hoppas att det bara är massa annat som tar tid runt i kring och att hon har fått sitt lilla pyre.  

PB: Verkar ju inte klokt det där som hänt i videobutiken, klart dom begått fel i butiken.. Hoppas det reder ut sig snabbt

• smint

men så härligt att pricken kommit nu. Stort Grattis till familjen.  Lät ju inte så roligt med op , men så underbart att det är färdigt nu

• smint

vilken underbar morgon, riktigt höstigt och härligt.  Nu mår vi äntligen bra och är pigga. Men vilken misär det blir på några dagar när man bara ligger till sängs eller inte har ork så nu blir det städa av en stund. 

Ja det var en rejäl kille som skulle ut, nu vet ju inte jag hur Nenne ser ut men förstår att hon inte är så lång?  Hoppas hon återhämtar sig snabbt från förlossningen och får njuta av familjelivet. 

FRU E: Kul med motorcykel för maken  När skulle du köra upp?

Svar på tråden Livets toppar och dalar