Godkväll i stugan, här har ni varit flitiga idag
Nenne: Kul att se din glada gula gubbe här inne lycka till på efterkontrollen, förstår om det känns läskigt. Har du gjort någon kontroll efter förlossningen? Jag fick åka 1 vecka efter jag kommit hem på koll då jag hade svullnat så galet mkt osv.. det var en mindre trevlig upplevelse kan jag säga. Men på "vanliga" efterkontrollen gick det ganska bra.
AM: Ja många missar i produktionen i The Event. Precis som jag och sambon sa igår, stor risk att han bara kunde ta sig in i datarummet utan att bli upptäckt.. Men lite roligt att kika på. Grymt snygg bänkskiva, är så sugen på att göra om köket nu. Flera av grannarna har gjort om sina och det blir sååå fint. Men vi har lite annat vi behöver göra först.
PB: Vilken god måndagsmiddag och äppelpaj på det, MUMS. trist att det bara är jag i familjen som gillar paj... Hoppas ryggen mår lite bättre idag.
Parnassia: Lycka till med middagen imorgon från mig med, det kommer gå galant är jag övertygad om
Nu skall jag kika lite på "sveriges skönaste familjer" tyckte mig skymta några bekanta ansikten i reklamen så måste kolla om det verkligen stämmer. I sådant fall har jag skolat in båda flickorna på förskolan för några år sedan. Men dom går inte kvar nu.