Livets toppar och dalar
Jag älskar också chevré i alla dess former. och ost överhuvudtaget.
Lappis: Trist med tanten, men kul att ni var på trevliga fester Hoppas du kom ut på en promenad.
Jag älskar också chevré i alla dess former. och ost överhuvudtaget.
Lappis: Trist med tanten, men kul att ni var på trevliga fester Hoppas du kom ut på en promenad.
hej och hå, nu var man tillbaka på jobbet och hinner inte in förens nu. Har skummat lite granna iaf
Nenne: Välkommen hem med din lilla familj, hoppas ni alla njuter av att vara hemma, och att Nancy inte blir avundsjuk.
Fru EA: trist att uppkörningen inte gick bra, hoppas du får en ny tid snabbt.
Liten med Mindre: Det var ju ett bra knep att antingen sitta på pallen eller ligga i sängen.. Vi har också en del jobb med läggningen nu.. men mest på dagen på helgen..
Ja AM: Sökte du till halv 8 hos mig? MInns att du skrev om det.
Brudsommar: Ja vissa kläder måste man köpa tidigt, så himla trist.. Var glad att vi köpte nya galonisar i våras som hon hade hemma, så hon nu kan ha på fsk.. Men det kan vara värt att kolla webbshoparna för där finns det ofta storlekar kvar
Telis: Men hu vad läskigt det lät, men undernäring och utorkning lät ju konstigt... Skönt att det inte var ngn långt gången UVI iaf. Hoppas du känner dig bättre snart
Har haft massa sjuka kollegor idag så vi ahr slitit häcken av oss men dagen har fungerat, men nu är det sängen som hägrar..
Försöker komma in och skriva lite i morgon med.
Sov gott alla
hinner inte in på kvällarna så jag misstänkt. Men läser ikapp så gott det går
Klockarbol: Stort lycka till i morgon och hoppas allt klaffar och att maten blir bra.
Telis: Hu så jobbigt med din pappa, oavsett hur man har det i relationerna så är ett sjukdomsbesked alltid jobbigt och påfrestande. Och stackars televinken, hoppas han piggar på sig i näsan
PB: Låter som en skön kväll, hoppas helgen blir lika mysig. Njut av att läsa i lugn och ro
Lappis: ha en fantastisk resa till cannes. Mina svärföräldrar och sambons syster är där nu och vädret verkar ha varit fint nu iaf.. hoppas på fortsatt bra väder. Så depp att vi inte åkte dit i år men nästa år skall vi dit.
återkommer.
puh jag har också kommit hem från lite shopping.. Vinterskor till dottern och en klänning och 2 tröjor till mig. Har rensat i garderoberna så måste fylla på med nytt.
Klockarbol: Har tänkt mkt på dig idag när jag gick på stan, ni fick ju fint väder iaf
AM: Ja 3 barn blir många aktiviteter. Har funderat på om man skall sätta dottern i kö till ngt, men här ute är det kö till allting verkar det som.. så får se
Koko: Tycker menyn lät jättegod, sitter och filar på nästa veckas matlista nu.
och jag är inte gift ännu
Vi har varit tillsammans i 7 år i år. och förlovade 5 år. Men det har som i många förhållanden varit upp och ned. Så lite har vi jobbat med. Sedan kom dottern och syskon beräknas anlända i januari(Vilket jag inte skrev i min presentation då jag tyckte det inte var lämpligt att skriva det första gången jag gjorde entre igen) så nu är det inte aktuellt. Men sedan skall vi försöka få till det hoppas jag.
Men jag känner inte för ett stort bröllop i kyrkan med stor fest. Sambon vill det då vi varit på många bröllop och vill bjuda igen alla såklart. Men jag får panik av bara tanken. Jag har inte så många vänner kvar som är riktiga vänner så min sida skulle bli duktigt underrepresenterad, har iofs en stor släkt men dom vill jag inte bjuda in allihopa.
Så att sitta på en middag där alla tal osv kommer vara till sambon och det mest kommer vänner från hans sida tycker jag känns jobbigt. Kanske fånigt tänkt men men..
Klockarbol: Grattis igen och vad mysigt allt lät. Tråkigt med dotterns kanin, men tycker ni gjorde rätt som väntade med att berätta.
Ja det var tydligen galet med trafik i stan i går. Men som du säger så är det ju tjejmilen idag och säkert en del andra turister i Sthlm nu
Telis: Trist att det var så mkt folk, men många passar väl på nu när det är fina dagar också att åka till djurgården och dess attraktioner. haha ja misstänkte att ngn kanske skulle läsa bland raderna ang syskon..
lite roligt med läkarna hur skulle dom åka till arlanda då?
Ore:Tack
Hade gärna också delat föräldraledigheten lite olika, hemma 6 månader jobba lite och sedan hemma igen. Men det funkar tyvärr inte med mitt jobb heller.
Nu har jag iaf köpt vinterskor till dottern och beställt vinteroverall, fick tips om märket GNEIS som just nu hade 20 % på overaller så får se om den passar. får väl hem den nästa vecka gissar jag på.