Välkomna till Tivoli Empatia!
Sköldkörteln har man under utrednign på mig med... jag har värden som går upp o ned mellan 1,4 -- 4,8 änsålänge, får ev nya värden nu på måndag då jag ska till läkaren. JAg mår bra så jag medicinerar inte om än att det inte alls är bra att värdena går upp ned så kraftigt om än att de inte går för högt...
Ang Chefer som suger så finns det många, jag är ju facklig och i torsdags o fredags blossade det upp en stor konflit med en av mina närmaste medarbetare och henne nya chef sen 14dgr tillbaka... på måndag blir det möte med henne, den dumma chefen, hans chef och en facklig representant ( inte jag då jag är hos läkaren då) Han har varit så oförskämd, pratade om att hon är alldelss för negativ o sprider en dålig stämnng i det nya teamet o det ska hon lägga av med! (hon är en superpositiv person som bara ifrågasatte hans ledarskap i en fråga) så att hon ville säga upp sig på stående fot och när hon sa det så blev han än mer oförskämd och sa att "jo ibland kan det vara bra att se sig om efter ngt nytt...
chefer... de kan vara svåra iaf mellanchefer... maken är ju chef över några anställda men han e ju alltid så förstående så de har nog inte upplevt honom särskilt chefig, om än att han förväntar sig att man gör ett bra jobb.