2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Hej. Vad kul! Jag och min blivande gifter oss också 2011-07-30. Vart ska ni hålla till?
Vi gifter oss också den 30:e juli!
Känns ibland som en hel evighet kvar och ibland som att tiden rusar fram!
Vi bor i Västervik och kommer hålla bröllopet här. Ni andra?
Jag bor i Utansjö och ska gifta mig i Högsjökyrka.. I västernorrlands län
Jo att det känns som en evighet att kan jag juh då hålla med om =)
Längtar redan och planeringen är i full gång vill jag lova, till och med fått sambon intresserad =)
vi har med satt den 30/7 som datum :)
håller till i Skövde.
vi har bokat kyrka, frisör och festlokal, bestämt oss för tårtan (efter några vansinniga mardrömsnätter för min del), kläder, ringar. har kollat på blommor och frisyrer och börjat fila lite på menyn. inbjudningskorten är nästan klara och skall skickas ut i mitten på januari eftersom vi har en del tillresande gäster. tärna och marskalk klara, gästlista klar.
Jag och min fästman kommer gifta oss på det datumet med!
Vad roligt att vi blir några som kan diskuterna och bli lite bridezilla =)
Vi ska ha vår vigsel i Linköping 110730 inkl. middag med närmsta släkten. Sen blir det bröllopsfest i Stockholm 110820.
Vi gifter oss och har festen I Haninge, Sthlm. Planering i full gång! Börjar få ihop de stora tåtarna; Meny, gästlista, personal, boende, ringar m.m. Nästa grej är att boka musik till festen, vigselmusiken är redan klar. *Längtar*
Vi har lokal, kläder, gästlista, inbjudningar klara.
Har fastnat lite på meny, hur ser era menyer ut?
Eftersom vi har egen kock och restaurangkök så tänker vi oss en trerätters.