Kinaklänningar och gaffel däremellan!
( den e ju iaf billig...)
www.lightinthebox.com/Nylon-Floor-length-Wedd...
Är det någon här som beställt från Mylove-bridal som hört något ifrån dom på senaste? De slutade svara på mina mejl för ett par veckor sedan. Deras sida är inte tillbaka.
Någon länkade dock tidigare till denna sidan, www.myloveweddingdresses.com och deras mejl är mylovebride@gmail.com. Jag hittar inget om den sidan/företagen som är från före typ februari 2012. Inga recensioner, ingen som handlat där osv (googlat i timmar!, ja jag har lite att göra), så det verkar ju uppenbarligen vara en ny sida.
Mylove-bridal.com hade/har ju mejladressen mylovebridal@gmail.com
Är inte hemsidenamnen och mejladresserna (speciellt dom) väldigt lika? Kan det vara så att den här nya sidan helt enkelt är Mylove-bridals nya sida? Den dök något före Mylove-bridals sida slutade fungera.
Japp, jag har haft kontakt med den nya mejladressen och har frågat om det är samma företag som bytt namn. Jag hänvisade till likheterna mellan hemsidenamnen och framförallt mejladresserna. Jag har dock inte fått svar ännu då jag skickade det inatt. Haha inte för att det spelar någon roll för mig egentligen, som inte ska beställa någon klänning, men man blir ju lite nyfiken :P
Operfekt - Hur längesen var det du beställde din klänning?