Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Hur tror ni att denna skulle bli??? Tycker den är fantastiskt fin ....
På tal om inget alls. På lördag ska vi (jag åtminstone) gå på vigsel i en liten kyrka. Vi har fått en sk. kyrkoinbjudan. Jag vet ju att brudparet själva har barn, som jag är ungefär 98% säker på ska vara med i kyrkan. Visst borde det vara lugnt om vår dotter följer med på vigseln? Jag vet att man inte kan förbjuda någon att komma till kyrkan osv, men man vill ju som inte "stöta" sig med brudparet heller. Hon är väldigt duktig på att sitta still och vara tyst :P Och hur uppklädd måste jag vara? De har klädkod kavaj på bröllopsfesten, men nu ska vi ju bara till kyrkan, så då gäller väl inte klädkoden oss? Jag vägrar nämligen klä mig i kjol eller klänning!, då stannar jag hellre hemma.
Har nu gått igenom hela min garderob och insett att allt jag äger är vardagskläder. Jeans, sweatshirts (eller vad det nu heter) och koftor. Dubbelkollade också och vi har ett barnkalas som i stort sett krockar med bröllopet (trodde kalaset var helgen efter), så jag tror vi skippar bröllopet denna gången.
Och jag hade också klänning på bröllopet, två till och med. Det var första gången maken sett mig i klänning faktiskt :P Jag skulle kunna tänka mig att bära klänning igen, men då får det lov att vara ännu en brudklänning ;P haha