Sytråden
Tanken med denna tråd (yes, fun intended ) är att sykunniga och de som behöver sömnadshjälp kan samlas här för att ge och få råd och tips och visa upp vad ni har sytt.
Hoppas vi kan knyta ihop lite lösa trådar och knyta lite kontakter
Tanken med denna tråd (yes, fun intended ) är att sykunniga och de som behöver sömnadshjälp kan samlas här för att ge och få råd och tips och visa upp vad ni har sytt.
Hoppas vi kan knyta ihop lite lösa trådar och knyta lite kontakter
Jag ska ha ett liknande band i midjan som bruden i detta bildspel http://smallpigart.se/show/JohannaJohan10/
Vad tror ni hon har sytt det av? Det jag testat hitintills blir för tjock och får inte det fina "hänget" i rosetten som jag vill åt.
Hur lång tid brukar det ta för en sömmerska att justera en klänning?
Jag gifter mig den 6 oktober och har fått tid den 27 september - det är en sömmerska via en brudbutik så man tycker att de borde ha koll, eller?
Jag ska ha ett liknande band i midjan som bruden i detta bildspel smallpigart.se/show/JohannaJohan10/
Vad tror ni hon har sytt det av? Det jag testat hitintills blir för tjock och får inte det fina "hänget" i rosetten som jag vill åt.
Jag ska ha ett liknande band i midjan som bruden i detta bildspel smallpigart.se/show/JohannaJohan10/