Sytråden
Tanken med denna tråd (yes, fun intended ) är att sykunniga och de som behöver sömnadshjälp kan samlas här för att ge och få råd och tips och visa upp vad ni har sytt.
Hoppas vi kan knyta ihop lite lösa trådar och knyta lite kontakter
Tanken med denna tråd (yes, fun intended ) är att sykunniga och de som behöver sömnadshjälp kan samlas här för att ge och få råd och tips och visa upp vad ni har sytt.
Hoppas vi kan knyta ihop lite lösa trådar och knyta lite kontakter
Ja, nu kan ni se hur klänningen blev. Jag kände mig jättefin, precis lagom uppklädd
Mer bilder kommer så småningom på bloggarna.
Jättefint ClaraH
Du ska verkligen vara nöjd med din insats
Jättefin ClaraH, och grattis!
Tack så mycket båda två, jag kände mig verkligen nöjd. Jag har fått inspiration och kommer att börja sy mer nu igen. Det ska bli en festklänning och en kappa i höst tror jag.
Jättefin klänning ClaraH! En av de snyggaste jag sett på BT, så sträck på ryggen och var STOLT!
Jag har hittat ett billigt sidentyg (gräddvitt i tuskaft, inte thaisiden utan mjukare), och jag har fått lite inspiration att sy något medeltida. Tänker att jag ska sy en långärmad klänning, men har inte bestämt viken stil jag ska välja? I slutänden vill jag ha en överklänning av något mönstrat tyg i färg, alt svart, så mycket vet jag. Någon som sett en liknande kombination, eller kanske till och med har en bild på lut?