• Chicita

BT-Veteraner

Känner att jag saknar nånstans att bara snacka om allt mellan himmel och jord med alla trevliga människor som varit här länge. Och som alltså redan är gifta...
    Inte om något speciellt ämne utan bara prata.
    Ett ställe att umgås, att kanske ta en cyberfika, bestämma träff eller bara "vara".
    En plats att prata om jobb, hundar, gymmet, bil, hus och hem osv...

Jag har sett att det finns trådar där det pratas om barn och familj.
    Men när man inte har barn så känns det inte som rätt ställe att hänga. Även om man säkert skulle vara välkommen. Jag vill inte förbjuda barnprat här, men det är alltså inte så att man "måste" ha barn för att få vara med och prata.

Skulle gärna se att vi undviker bröllopsämnen så det här inte blir en "fråga dom gifta-tråden".

• Svar på tråden BT-Veteraner
  • TheD
    snowstars skrev 2013-04-05 14:40:55 följande:

Tack. Några har jag redan och Madonna vill jag inte ha med ;) Det finns många bra låtar men tempot får inte vara i 140 bpm t.ex.... Ska ju ändå passa till pinnjympa haha. Men jag kan ha låtarna till bilen :D
  • Chicita

Trots migrän i dag så har det gått rätt bra att jobba.
    Efter sista ommöbleringen i butiken så är det något som inte har känts rätt. Så i dag flyttade jag om en hel del kläder för att få det mer enhetligt med färgerna. Det var så spretigt innan. Och nu är jag nöjd.
    Hoppas chefen blir det också.

Vissa skulle nog kanske säga att "jag ska ju ändå sluta så varför skulle jag bry mig". Men min filosofi har alltid varit att om någon inte vill ha mig (på ett jobb) så ska jag få dom att ångra att dom inte ville ha mig (så att säga).

• daniiel

Just ja, är det någon som har tips på vart man kan hitta en snygg och lite modern hörnsoffa, helst i brunt, som inte kostar typ 40 000kr?

Har ju såklart hittat min drömsoffa på Ebay, men möbler skickas ju aldrig så långt :P

• Chicita

Min provanställning går ut den 20:e, men den dagen är en ledig dag enligt schemat. Så jag jobbar den 19:e sista passet.

Sen har dom ju redan frågat på hotellet om jag vill ha lite (mycket) tid i Maj, eftersom en av dom ordinarie ska ha semester då. Glad
    Och jag tror att helgen 20+21/5 (?) blev min helg på hotellet också. Så det ser ju inte direkt svart ut

• TheD

Har inte IKEA hemkörning? Fast jag har ingen koll på soffor...