Visst ska vi se till att tråden fortsätter! :) Vår planering har gått ganska långt framåt på senaste tiden. Min syster har börjat göra inbjudningskorten, de är i ganska tjockt vaniljfärgat papper som jag skurit ut till storlek A5 och vikt på mitten. På framsidan kommer två vinröda hjärtan, ett uppe ett nere, och runt dem en ram som vi ritar med vinröd penna. Uppe på ramen klistrar vi in "inbjudan" som vi skrivit på tunt papper. Inne i inbjudan kommer själva texten på ett skilt blad i tunnare vaniljfärgat papper. Ganska dålig beskrivning, men kanske ni förstår ändå... :)
Vi har också varit och provat och bestämt min fästmans kläder; jaquett med grå väst och vinröd plastron, jättesnyggt!
Idag fick vi också bekräftat att vi får en solist till vigseln, en som går i min systers klass och som har tagit sånglektioner. Jag har hittat en väldigt fin sång som skulle passa superbra på en vigsel, men om hon ska sjunga den så måste vi först skicka efter noter från Sverige. Hon håller just nu på och övar en kärlekssång som hon ska sjunga på någon avslutning, så jag tror att det får bli den som hon sjunger för oss också.
Vad har vi gjort mer då? Jag har lite börjat fundera på sånghäftet, gästlistan börjar i stort sett vara klar (172 st. gäster) och maten är bestämd (tillsammans med min pappa som står för kostnaderna för den).
Jag måste nog säga än en gång att vi är väldigt nöjda att vi kunde ta det beslutet att tidigarelägga bröllopet! Visst hade vi (mest jag) tänkt tanken tidigare, men avslagit den då det skulle ha varit så jobbigt att ändra allting. Men det gick hur lätt som helst! :) Nu får vi vara nygifta hela sommaren... Och det är mindre än 3 månader kvar! :D