Bröstförstoring 9
Gamla tråden stängd, här här den nya!
Gamla tråden stängd, här här den nya!
Hej igen! Hur tror ni "sillisarna" ser ut sen när man blir gammal eg.??
Hoppas _inte_ såhär iaf !!!:
bp0.blogger.com/_U1Ba_VmJhaE/RmfeR9PwZgI/AAAAAAAAAAs/orXksxSRntY/s1600-h/silikon.bmp
Hej igen
Abra något försenat svar men jag tog stygnen på VK efter två veckor. Imorgon var det 4 veckor sen op.
The Butterfly mm... Jag har 350 cc anatomiska, hade 70 75 a kupa har 75 d cupa eller 70 e cupa nu.
Gabbe tror jag frågade hur det var med små barn jo jobbigt var det, men det gick tack vare min man som stort sett gjort allt eller så har vi liksom lagt fokus på annat än städning. Första veckan vill man ha hjälp. Jag dammsög första gången nu i går och då har det gått nästan 4 veckor. Jag har dock varit väldigt försiktig med flit.
Kram
Abra: Jag har nu stl 70D - hade 75 aaaaaa innan, la in 300cc runda geléhallon under muskeln.
Ja, brösten ser mindre ut i kläder - framförallt i v-ringat, har jag märkt - på något sätt syns inte "kupan" med kläderna på. De flesta ser inte att brösten är större - de tror istället att jag gått ner (ännu mer) i vikt. Väger 50-51 kg och är 161 cm lång.
Tyvärr brukar det ta lång tid att få leveranserna från Timarco - ofta t o m längre än de anger. Förseningar och så...
Underbar bild du la ut, förresten
Jag tror jag plockar ut mina inlägg om jag börjar se ut på det sättet
Kram
Abra - Jag har alltid anv större behåstorlek än folk trott.. Både innan jag la in implantat, med implantat och nu utan igen..eftersom jag tagit ut dom.. ;)
Gällande behåstorlek så har dom FEL! Det skiljer dock ganska lite mellan DD och E, men det skiljer sig. När jag hade DD i flera år så hamnade jag nästan i bråk i flera butiker för att dom envisades med att det var samma storlek. Därför handlade jag bara på ett enda ställe, där dom var väl medvetna om skillnaden. Saken är den att DD ALLTID passade perfekt och E var ALLTID för stor.. Sedan gick jag upp ett par kilo och alla DD-kupor blev för små och jag gick över på E, som då plötsligt satt perfekt. Så den som påstår att det är samma storlek kan gå och dra något gammalt över sig.. ;):D Har för mig att Swing här på tråden oxå kan intyga skillnaden. Du kommer nog märka det med tiden oxå.. ;)
Jag hade för övrigt C-kupa innan op och la in 270cc och hamnade på en DD. Nu har jag tagit ut implantaten men pga viktökning ligger jag nu på F-G.. Ironiskt va?! Nu vill jag ha mindre istället.. *asgarv*
Gällande storlekarna igen så kan man ju undra varför många märken finns i både DD och E då, om det nu skulle vara samma menar jag... Förr sa dom att det var svenska och utländska storlekar men numera finns både DD och E allt oftare i Sverige och man kan ju undra varför i sådana fall... ;):D
Hej alla babes! Vart på lite semester så inte svarat men ville tacka för svaren iaf ang. om jag skulle berätta för min mamma! Fortfarande inte bestämt mig! Aja, hoppas allt är bra med alla och att ni nyopererade kan njuta av sommaren. 4 veckor kvar för mig, känns görlänge men kommer ju inte va så kaxig då hihi.. Är de något som ni som redan är opererde tycker är särskilt viktigt att tänka på veckorna innan operation får ni gärna skriva det! Sola lugnt, i'm off to work! Kramar!
Det vet du säkert redan men ingen alkohol ett tag innan och inga värktabletter som ökar blödningen, tex alvedon osv.. Ipren går bra. Nu är det kanske inte alls lika viktig vid en bröstoperation som vid vissa andra operationer men om det ändå inte är några problem att undvika dom så kan man ju lika gärna göra det... :)
Ingen Alvedon innan op? Min kirurg sa till mig att jag skulle undvika att ta Magnecyl, Treo, Trombyl, Albyl, Naprosyn eller Ipren två (2) veckor före operationen, men att Alvedon var OK. Jag tog själv Alvedon tre dagar före op och nämnde det, men de sa då att det var OK. Konstigt att alla säger så olika...
Normalliten - Oj.. Jag kanske blandade ihop dom då. Hade för mig att det var tvärtom.. Sorry.. :) Tur att du rättade mig. Det var ett tag sedan jag op sist.
Normalliten - Jag blandade nog ihop det med att man inte ska dricka alkohol + ta alvedon men att ipren fungerar.. *s*
hej alla
Idag var det fösta dagen på jobbet efter op. kändes riktigt bra, fast jag kände ibland att jag råkade ta i lite för mycket, men jag hoppas att det inte gjorde någon skada. Det var inget tungt jag lyfte, men ibland så tryckte jag lite för hårt med sopkvasten mot golvet när jag skulle sopa upp håret, då kändes det lite i bröstmuskeln.
Är det verkligen ingen som har köpt en BH från wonderbra? vill så gärna ha lite hjälp angående storlek, kanske någon som köpt någon av modellerna från timarco. snälla hjälpa mig.
Nu ska jag laga lite mat och sen blir det nog att bara slappa, man är inte van vid att vara igång hela dagen, har inte varit så här aktiv på 18 dagar och dessutom inte så social heller, så det tar på krafterna :)
Ha det bra och trevlig kväll
kram