• Swing

Bröstförstoring 9

Gamla tråden stängd, här här den nya!

• Svar på tråden Bröstförstoring 9
  • pickolina

Misha** - Ja det är min erfarenhet i alla fall. Och flera jag känner kan intyga detsamma. Jag är väldigt känslig allergisk och fått väldiga problem av tejpningen genom åren, då jag har genomgått 10st (tror jag) operationer.. Inte bara kosmetiska. Men sedan jag fick lära mig att byta tejpen så sällan som möjligt och inte rengöra (eller pilla) alls så har det gått alldeles utmärkt..och det trots att jag är allergisk mot plåster/kirurgtejp.

Gällande storlek förstår jag dig mer än väl... Jag hade 75C (eller egentligen 70D) när jag op mig.. Jag ville egentligen inte ha större, jag hade lika gärna kunnat ta mindre eftersom kläderna aldrig passade..men jag var ganska ung (dum) och lite trångsynt så jag trodde att min enda väg till "rundare" bröst var implantat.. Så blev det. 3år senare tog jag ut dom och idag skulle jag sååå gärna vilja ha mindre bröst. Vad underbart det skulle vara, för ryggen, rörelsemässigt och klädmässigt... Men nu har jag i alla fall lärt mig att vara nöjd med mina bröst som dom är rent utseendemässigt. Dom var jätte fina även innan, jag var bara ung och hade obefogade komplex. Så kan det gå, men man lär sig av sina misstag..förhoppningsvis.. ;):D

• pickolina

Oj vad snurrigt jag skrev. Det var nästan så jag missförstod mig själv.. *asg*

• Abra

29 okt 2005(fd majbrud2006): Men du vet väl att det går bra att byta nick efter 3 mån, och det har det ju gått och väl gått för dej iaf! Kul att lära känna dej med! Hur mkt ska du lägga in och var?

Misha**: Ja, kanske en träff IRL i framtiden - vem vet?! Vad har du för omkrets runt brösten nu, och hur mkt va det du la in?... Jag tucker som du ang. stora bröst, de fyller ingen positiv funktion för mej heller i sej, särskilt ang. tränig och så - så större hade jag inte velat ha. Nej, jag är nöjd precis som det är nu (=75E).

((Nattiskram))

• 29 okt  2005(fd majbrud2006)

Godmorron!!!!
    Pssst! Det här är "29 okt 2005(fd majbrud2006)". Nu har jag bytt nick till ett kortare!
    Jag opererar mig den 20 augusti hos Dr Michael Olenius, Proforma clinic. Vore skoj att höra om det finns någon som har erfarenheter av honom. Jag har inte riktigt bestämt ännu hur mycket som skall läggas in. Han sade under kosnultationen att melan 250 till 350 vore lagom men att jag skulle köra med ristestet fram tills operationsdagen då jag får träffa honom igen. Ristestet suger verkligen. Tycker det är ursvårt att får det snyggt. Har en BH i storlek C som jag fyller med risstrumpor men det ser inte klokt ut. Allt liksom bara hänger. Tar med en bild i stället på vilken storlek jag vill ha så får jag nog lita på hans omdöme. Han har tydligen jobbat med bröstförstoring och rekonstruktioner i ca 20 år. Han hade alla storlekar hemma på lager. Jag skall ha flytande silikon. Han avrådde mig från geléhallon pga att de alltid skulle stå rakt ut som på tonåringar......och som han sa "det är du ju inte längre..." Bra att han är ärlig naturligtvis! :)

Oj Misha** Thaiboxning med nya boobs låter riskabelt! Just nu känner jag att överhuvudtaget ligga och sova bredvid min ibland armbågsfäktande man känns riskabelt. Blir soffan för mig i flera veckor säkert. Brrrr! Jag kommer att nojja som 17 när det är klart....och även hela vägen till operationsdagen (4 veckor)!!!! Tack och lova att det finns ett forum där man kan nojja av sig lite! :)

Neeeej! Mitt nya nick syns inte!!!!! Varför?

• Persnilia

the artist formarly known as "29 okt 2005(fd majbrud2006)"

• smilla20

Morgon!
    Ang sportbh så frågar jag er redan opererade om en sportbh man knäpper framtill är att rekommendera? Och om ni tror de räcker med 75D i storlek om jag ska lägga in geléhallon, runda 400cc och för nuvarande har 75B? Ska köpa upp mig på behåar efter op men vill ha en innan när jag kommer hem eftersom jag inte får ngn av min kirurg!

Persnilia: Sitter här med mina risnylonisar nu. Känns heelt knäppt..! Tur att ingen ser mig :) Även jag är sjukt orolig. Har op 15:de augusti men känner att jag bara vill få det "överstökat". Är rädd att vakna upp efter op så säger de att ngt gick fel! Usch! Eller inte bli nöjd.. Eller dö! 1/250 000 dör i narkosen. FÖRLÅT! Nu går jag ut å tar en promenix å lugnar ner mig. Bahövs! Hahaha.. Ha en fin dag, sol här för sjutton! KRAM

Svar på tråden Bröstförstoring 9