Bröstförstoring 9
Gamla tråden stängd, här här den nya!
Gamla tråden stängd, här här den nya!
EN fråga till bara!
Tycker ni att era nya boobs är tunga?? Tyngre än de ni hade innan?
För själv känner jag konstigt nog ingen skillnad alls!! Va innan op rädd för att de skulle kännas för tunga och skumpiga!
Iaf trodde jag att det skulle kännas mkt mer än innan iaf när jag ändå la in 750 ml - nästan 1 kg ju! Men icke!
Abra
Jag upplever inte mina som tunga, har ju inte så stora implantat heller.
Hej
man märker att folk börjar läka och må betydligt bättre, det händer inte fullt så mycket här inne längre :) så det är ju positivt att folk har börjat jobba eller åkt på semester.
Jag jobbar som tusan, vet inte om det är för mycket ansträngning, men jag känner inget i brösten eller i musklerna, så jag antar att det är bra, försöker verkligen tänka på hur jag rör mig osv.
Idag är det 3 veckor sedan op, innan trodde jag inte det var möjligt att må sähär bra efter, jag tycker nästan att jag har varit mig själv de senaste 10-12 dagarna, med vissa begränsningar såklart.
Ville gentligen inget utan bara säga hej och höra hur det går för alla. För den delen så börjar mitt blåmärke försvinna, det är en hel del kvar, men inte alls så lila,blått,rött, grön,gult. Nu är det "bara" röd-gult :) så det känns bra
ha en bra dag alla
kram
Ojoj. Nu har man träffat en kille också :D Så nu är dom "invigda". Topp betyg och jag är sjukt glad :D
Normalliten: Hoppas du gillar Stay in Place! Jag har använt dom i alla år och är inte ens intresserad av att prova något annat.
Förresten är jag mycket nöjd med dom två 'graviditets-bh:ar' (tillverkade av Carriwell) som jag beställde från amom.se efter tips på BT. Storlek M passade bra till mina 75D och dom är sköna att ha hemma på fritiden, nästan som en tunn variant av sport-bh (men inget att sporta med). Lätta, mjuka utan sömmar och känns inte alls. Bra köp för ca 150 kr styck, finns i svart och vitt och leveransen gick snabbt.