• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • MSW

Liten: Ojojoj, så bra! Antar att ni alltså inte har ångrat att ni anmålde er!! Ska bli kul att höra mer ifrån kursen!

• viktualia

Surt med tantbesök...

Själv har jag bara drippdroppande kvar. Har jobbat första dagen efter semestern och hade jätteskoj! Tänk vad priviligerad jag är så får ha så SKOJ på arbetstid! Surt just nu är förkylningen som seglat upp..

Och låna trilskande ungar... tjaa hade jag bott närmare hade jag gärna avlastat någon av er, MrsB och BS!

• _koko_

Piggelin - 1a november, så jag har lååångt kvar... - Känns det inte alls som, men det känns bra ändå. Jul och två veckors semester i januari gör ju att det blir en mjukstart iaf.
    Och eftersom min kropp tydligen bara fungerar när den är gravid (magen har varit svår igen sedan förlossningen) hoppas även jag på en ny bulle i ugnen framöver, och det betyder ju ny föräldraledighet. Men vi ska inte ta ut något i förskott...

Gävleträff nästa sommar - vi är PÅ!! Apland lät som nåt för mig. Har inte varit på varken furuvik eller parken zoo (eskilstuna) sedan skolåldern, och kolmården sparar vi nog tills conny är stor nog att uppskatta det.

frejis - Skit då!!!

Liten - Vad kul!! Vill veta mer, började hon äta mer som ett resultat av kursen också?? G sover ju bra redan, men matningstips tas tacksamt emot.

Kram till alla!

• Piggelin1

Aha, Koko - då är det ju massor av tid kvar för din del
    Men vad jobbigt att magen bråkar igen med dig

Mailade Tinga idag, men skickade även ett sms för säkerhets skull, eftersom jag inte visste om hon läser mailen. Fick tillbaka ett sms att det är mkt bättre nu & att det äntligen är roligt att ha barn.
    Blev såååå glad över detta!! ...och kan inte låta bli att förmedla vidare till er alla här

• viktualia

koko - jobbigt med magen!

Förresten - råskum känsla att svara "fantatiskt bra" på kollegornas fråga om "hur har du haft det på semestern?". Det är ju helt sant, jag har haft en ljuvlig semester MEN missfallet var ju allt annat än ljuvligt.... livet är skumt!

Tinga - ååååå vad jag unnar dig att få känna att det är roligt att ha barn!!!!

Liten - spännande med sovkuren!

• MSW

Åh, vad skönt att Tinga+familj landat i sin situation nu! Tack piggelin för vidarebefodran av info!

• nennesjuttioåtta

Tinga
    *hoppistuds* Det är ni så värda!!!!

Mindre
    Wow! Låter grymt - teach us! (för framtida bruk...)

_koko_
    JAAA! Roligt! HAhaha, fast risken är väl ändå att barnen kommer tycka att det roligaste på hela parkebesöket var "när vi åt på macdonalds på vägen hem" när man frågar, fram till de är typp 11.

• nennesjuttioåtta

Frejis och Lappis
    *suckar tungt* då är vi fortfarande kvar i samma startfålla då. Jävla skit, jag trodde starkt på Frejis med yrsel och nästäppa och sen Lappis som var några dagar sen med mensvärk men... Varför, varför, varför ska det var så jäkla svårt? Vad är det som stoppar grabbarna på vägen? Vilka monsterägg är det vi har där inne som vägrar släppa till (när uppenbarligen moderskeppet gärna gör det både en och två gånger per dag).

• nennesjuttioåtta

god natt, tjejer! Hoppas ni som vill får sova!

• nennesjuttioåtta

BS, förresten, jag skrattade också lite åt din beskrivning av a-lagar'n du har hemma. Hon som verkade så go´ och glad när jag såg henne sist (t o m efter foten-i-kaffet-incidenten)! Har det verkligen gått så fort ner i vällingträsket så får du väl skicka upp henne till torken i Gävle. Här bjuds det bara potatisavkok!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen