• Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
    Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
  • Prazzen
    SMarie skrev 2009-03-08 17:53:43 följande:
    hahaha ja vi lär ju vara knäppa när det väl är dags... Bridezillas!!!!
    ja just nu är nog inte det osanolikt.
    det hade jag aldrig trott innan
  • LB5
    Prazzen skrev 2009-03-08 21:02:20 följande:
    ja just nu är nog inte det osanolikt.det hade jag aldrig trott innan
  • Birana

Vi har inte skrivit eller skickat med nå info med inbjudan. Däremot så har vi skapat ett mail dit alla ska osa och när man tackat ja så får man en bekräftelse med massa info.

• andbeyond

Har lagt upp senaste bilderna på klart inbjudningskort i mitt galleri nu. Vi skickar med ett infoblad samt har en hemsida. Mest för att det är lite krångligt att ta sig till kyrkan..

*vill inte bli bridezilla..* Gulp! ;)

• Prazzen

Dagens första inlägg av mig
    Drömde mardröm inatt då jag gifte mig i en gräddbakelse.
    Börjar inse att jag har klänning ångest

• Ozziechick

Vi funderar också på att ha alkoholfritt, vi dricker hellre nästan aldrig själva. Så har vi nog inte råd heller, 100 pers är rätt många, vill hellre lägga pengar på något annat. En tredje anledning är att det finns vissa bjudna som har problem med alkohol, tyvärr, och en 4e är att många kommer att köra från festen i vilket fall som helst. Vi har också fått besvikna komentarer, men håller med om att sådana som inte kan ha roligt utan alkohol nog bör tänka om eller skylla sig själva! Fast jag vill skåla i champagne så ett glas efter vigseln till alla som vill ha kommer det nog att bli! Någon som har något bra tips?

andbeyond skrev 2009-03-06 10:25:49 följande:
    Förresten, pratade med min mammas sambo häromdagen (eller egentligen med min mamma, han satt bara med) och berättade hur vi prioriterade i budget och hur vi tänkt med mat och så. Då vi knappt dricker någon alkohol själv så kommer vi ha ett alkoholfritt bröllop då det kostar en hel del. Vi ska ha liveband och dans och trevligheter iaf - men då säger min mammas sambo "Vaddå, jag trodde ni skulle ha en bröllopsfest, inte en stel, lång middag med ett bröllop innan. Har aldrig hört talas om ett bröllop utan alkohol, folk kommer ju ha jättetråkigt".Blev så himla ledsen. Om han nu tycker det kan han väl hålla det för sig själv.. Är liksom tillräckligt jobbigt att han är den som får komma på mitt bröllop och inte min pappa (som gick bort när jag var 18). Det var han som sa det om tårtan också.. Man ska inte lyssna på "folk" men det är så svårt.Så. Nu skrev jag av mig lite. Känns bättre.
  • SMarie

Menar du tips på vad ni ska skåla i???

• Prazzen

Nu har jag beställt min ring
    O det vart billigare än vad vi hade räknat med då jag utnyttjade rabatten på Hallbergs guld.

• andbeyond

Vilket ring ska du ha Prazzen? Alltid så roligt när man bestämt sig för något i all planering :)

• Prazzen

Är en vitguld ring med en prinsesslipad diamant.
    SÅ fin

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09