Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Ja precis som rubriken säger så undrar jag om det är några mer som ska gifta sig det datumet som vi ska.
Kanske kan vi följas åt här på forumet dom ca 6 månader som är kvar till den stora dagen
Vi har inte skrivit eller skickat med nå info med inbjudan. Däremot så har vi skapat ett mail dit alla ska osa och när man tackat ja så får man en bekräftelse med massa info.
Har lagt upp senaste bilderna på klart inbjudningskort i mitt galleri nu. Vi skickar med ett infoblad samt har en hemsida. Mest för att det är lite krångligt att ta sig till kyrkan..
*vill inte bli bridezilla..* Gulp! ;)
Dagens första inlägg av mig
Drömde mardröm inatt då jag gifte mig i en gräddbakelse.
Börjar inse att jag har klänning ångest
Vi funderar också på att ha alkoholfritt, vi dricker hellre nästan aldrig själva. Så har vi nog inte råd heller, 100 pers är rätt många, vill hellre lägga pengar på något annat. En tredje anledning är att det finns vissa bjudna som har problem med alkohol, tyvärr, och en 4e är att många kommer att köra från festen i vilket fall som helst. Vi har också fått besvikna komentarer, men håller med om att sådana som inte kan ha roligt utan alkohol nog bör tänka om eller skylla sig själva! Fast jag vill skåla i champagne så ett glas efter vigseln till alla som vill ha kommer det nog att bli! Någon som har något bra tips?
Menar du tips på vad ni ska skåla i???
Nu har jag beställt min ring
O det vart billigare än vad vi hade räknat med då jag utnyttjade rabatten på Hallbergs guld.
Vilket ring ska du ha Prazzen? Alltid så roligt när man bestämt sig för något i all planering :)
Är en vitguld ring med en prinsesslipad diamant.
SÅ fin